اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد خبر داد:

مرمت و بازسازی ۳۵ کیلومتر راه بین مزارع در اسدآباد

مرمت و بازسازی ۳۵ کیلومتر راه بین مزارع در اسدآباد
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تاکنون ۳۵ کیلومتر از راههای بین مزارع با اعتبار یک میلیارد تومان مرمت و بازسازی شده اند، گفت: در هفته جهاد کشاورزی نیز ۸ کیلومتر از این راهها به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ سقراط بیرنگ در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با اشاره به بهره برداری از ۷ پروژه کشاورزی و دامپروری در سطح شهرستان در هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: این طرح ها شامل آبیاری نوین، مرمت راههای بین مزارع و دامپروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: برای اجرای هفت طرح جهاد کشاورزی بیش از ۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است.

,

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد با بیان اینکه تاکنون ۳۵ کیلومتر از راههای بین مزارع با اعتبار یک میلیارد تومان با پیگیری جهاد کشاورزی و نماینده مردم مرمت و بازسازی شده اند، افزود: در هفته جهاد کشاورزی نیز ۸ کیلومتر از این راهها به بهره برداری می رسد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به میزان تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت:  ۴۱ هزار و ۴۶۹ هکتار  اراضی محصولات زراعی در شهرستان  وجود دارد که از این میزان ۴۵۶ هزار و ۴۸۹ هزار تن محصولات مانند گندم، ذرت، جو، سیب زمینی، کلزار و گوجه فرنگی برداشت می شود.

,

بیرنگ تصریح کرد: میزان محصولات باغی بیش از ۴ هزار و ۶۵۰ هکتار است که ۵۹ هزار تن محصولات باغی تولید می شود.

,

وی از تولید ۳۸ هزار تن تولیدات دامی و عسل در اسداباد خبر داد و گفت: تولیدات محصولات در این شهرستان ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

,

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد با بیان اینکه در شهرستان اسداباد ۶۵۰ هکتار محصول کلزا کشت می‌شد که امسال این میزان را به هزار و ۱۶۵ هکتار افزایش داده ایم، افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۳ هزار تن دانه روغنی در این شهرستان اولید شود.

,

وی یاداور شد: محصول کلزا در اسدآباد بعداز برداشت به کارخانه نهاوند ارسال می شود که یکی از سرمایه گزاران شهرستان در حال پیگیری ایجاد این نوع کارخانه در اسداباد است.

,

بیرنگ همچنین بابیان اینکه در طول سال گذشته ۶۰ رشته قنات با اعتبار یک میلیارد تومان ایجاد شده، گفت: ۳هزار و ۲۵۰ هکتار کانال ابرسانی به مزارع احداث شده است.

,

وی خاطرنشان کرد : بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰  تن کودشیمیایی بین بهره برداران زراعی و باغی توزیع شده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه