اخبار داغ

نماینده مردم در پنج شهرستان خراسان شمالی:

واکنش رهبری موضع رسمی کل نظام جمهوری اسلامی است/ مذاکره مجدد با آمریکا دور از تعقل است

واکنش رهبری موضع رسمی کل نظام جمهوری اسلامی است/ مذاکره مجدد با آمریکا دور از تعقل است
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در رابطه با دیدار رهبری با نخست وزیر ژاپن گفت: واکنش مقام معظم رهبری در واقع، موضع رسمی کل نظام جمهوری اسلامی ایران و مورد حمایت تمام نمایندگان و سران نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با پاسخ مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: این پاسخ افتخاری برای ایرانیان بود که مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند در هیچ شرایطی تحت فشار با آمریکا مذاکره نکرده ایم و مذاکره نخواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , در رابطه با پاسخ مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: این پاسخ افتخاری برای ایرانیان بود که مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند در هیچ شرایطی تحت فشار با آمریکا مذاکره نکرده ایم و مذاکره نخواهیم کرد.,

وی ادامه داد: واکنش مقام معظم رهبری در واقع، موضع رسمی کل نظام جمهوری اسلامی ایران و مورد حمایت تمام نمایندگان و سران نظام است.

,

نماینده مردم  پنج شهرستان خراسان شمالی  در مجلساضافه کرد: آمریکا تا زمانی که دست از رفتارهای قلدرمابانه و زورگویی اش برندارد، در شرایط یکسان قرار نگیرد و احترام متقابل نداشته باشد، تحت هیچ شرایطی مذاکره ای انجام نخواهد شد.

,

قربانی مذاکره مجدد با زور و فشار توسط کشوری که تمامی معاهدات بین الملل را نقض کرده و از چارچوب شرایط  معاهده خارج شده را دور از تعقل خواند و گفت: این پاسخ مقام معظم رهبری واکنشی به جا، مقتدرانه و ارزشمندی بود که مایه ی افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی خاطر نشان کرد: هر زمانی که با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده ایم مجبور به عقب نشینی  شده اند، اگر در این دو ماه که دیگر زمانی هم از آن نمانده اقدامی دیده نشود، غنی سازی را شروع خواهیم کرد.

,

قربانی عنوان کرد: هر زمانی که کشور ما در موضع ضعف قرار داشته باشد آنها پیشروی و اگر از موضع اقتدار وارد شود آنها مجبور به عقب نشینی می شود.

,

وی در انتها یادآور شد: این پاسخ مقام معظم رهبری در واقع می تواند در  عرصه بین الملل اقتدار ایران را نشان دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه