اخبار داغ

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی:

۳۵ درصد وزنه برداران خراسان شمالی زن هستند

۳۵ درصد وزنه برداران خراسان شمالی زن هستند
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: وزنه برداری بانوان در خراسان شمالی همزمان با پنج استان آغاز به کار کرد و اکنون 39 وزنه بردار خانم در استان مشغول به فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حسین محراب، رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: در آغاز  کار هیئت وزنه برداری در سال 97 شاهد رکود شدیدی در این رشته بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک،, عصراترک،,  حسین محراب، رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: در آغاز  کار هیئت وزنه برداری در سال 97 شاهد رکود شدیدی در این رشته بودیم.,

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی دارای 103 وزنه بردار است، گفت: اکنون شهرستان های بجنورد، فاروج و شیروان داراری هیئت وزنه برداری فعال هستند.

,

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه بخش بانوان برای اولین بار در کشور حدود یک سال است که آغاز به کار کرده است، گفت:  بخش بانوان با استقبال خوبی مواجه شد و هیات وزنه برداری خراسان شمالی همزمان با پنج استان در کشور آغاز به کار کرد و اکنون این هیئت با داشتن 39 وزنه بردار در بخش بانوان مشغول به فعالیت است.

,

محراب خاطر نشان کرد: در حال حاضر خراسان شمالی دارای 32 مربی و 32 دارو در رشته وزنه برداری است که بانوان استان در این بخش پیش رو بوده اند و 22 مربی و 22 داور را بانوان به خود اختصاص داده اند.

,

وی افزود: سال گذشته  در اردوی انتخابی تیم ملی که 15 وزنه بردار از 9 استان انتخاب شدند که 7 نفر از این تعداد وزنه برداران خراسان شمالی بودند.

,

محراب تاکید کرد: باتوجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان تمامی اعزام ها در سال 98 در تمامی رده های سنی نونهال، نوجوان، جوانان، بزرگسالان و بانوان حتی در صورت نیاز از منابع مالی شخصی تامین و انجام می شود.

,

وی گفت: المیپاد دختران و پسران جهت استعدادیابی کشوری در مرداد ماه برگزار می شود.

,

محراب افزود: جشنواره استعداد یابی وزنه برداری در مرداد یا شهریور در پارک بش قارداش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر انجام می شود.

,

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی عنوان کرد: تیم بانوان خراسان شمالی در دومین مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران بانوی  31 استان،  تیرماه در اصفهان  برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد.

,

وی همچنین از حضور دو داور خانم از خراسان شمالی در دومین مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان  خبر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه