اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی زنجان:

دستگیری 3 سارق حرفه‎ای در زنجان/ بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد

دستگیری 3 سارق حرفه‎ای در زنجان/ بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان حرفه ای زنجان گفت: اعضای سه نفره باند سارقان حرفه ای در زنجان در دام پلیس گرفتار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; از شناسایی ودستگیری 3 سارق حرفه‎ای منزل، خودرو و تجهیزات مخابراتی با 3 فقره سرقت در زنجان خبر داد اظهار کرد: در پی وقوع سرقت در شهر زنجان  تیمی از ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رحمتی بیان کرد: مأموران با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به 3 سارق سابقه دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت‎ها، آن ها را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

,

وی ابراز کرد: در بازجوئی های به عمل آمده متهمان با ادله پلیسی، به 3 فقره سرقت منزل، خودرو و تجهیزات مخابراتی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از همشهریان خواست توصیه های پلیس را برای پیشگیری از وقوع سرقت ها جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همچنین از توقیف یک‎دستگاه کامیون تانکردار و کشف 6 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق خبرداد و گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی ، حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت قاچاق مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

,

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 6 هزار و 500 لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در این رابطه خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه