اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی؛

پیام رهبر انقلاب اسلامی به آمریکا اوج عزت و صلابت ملت ایران بود

پیام رهبر انقلاب اسلامی به آمریکا اوج عزت و صلابت ملت ایران بود
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: پیام رهبر انقلاب اسلامی به آمریکا اوج عزت و صلابت و برزگ زرینی در تاریخ مقاومت ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر خداداد خدادادی  تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری این دیدار را بسیار مهم و تاریخی ارزیابی کرد و افزود: پیام مقام معظم رهبری به آمریکایی‌ها برزگ زرینی است در تاریخ مقاومت ملت ایران است، این پیام یک پیام عادی نبود و بسیار مهم بود، پیام مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بود.

خدادادی افزود: ایران سربلند بود و به‌واسطه این پیام قدرتمند و با اقتدار مقام معظم رهبری در جهان سربلندتر شد، کدام‌یک از رهبران جهان را سراغ دارید که اینطور قاطعانه در برابر استکبار جهانی بایستد و دست رد به سینه آن بزند، رهبری واقعاً حرف دل مردم ایران را زد و نشان داد که شاگرد به‌حق مکتب مقاومت امام(ره) است.

وی اظهار کرد:آمریکا تلاش می کند با این حرکت خود به جهانیان اعلام کند ما خواهان مذاکره هستیم اما ایران نمی پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, .,
,
, .,
,
, .,

خدادادی بیان کرد: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران بیانگر ضعف و در بن بست قرار گرفتن آمریکا و نشان از عزت مردم بزرگوار ایران است.

تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: آمریکا از طرفی پیام مذاکره با ایران را ارسال می کند از طرفی دیگر تحریم های خود بر علیه کشور را تشدید می کند.

وی یادآور شد: نپذیرفتن پیام رئیس جمهوری آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب موضوعی اصولی، انقلابی و ستودنی است و عزت ایرانیان را دوچندان کرد.

انتهای پیام/
 

, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه