اخبار داغ

گزارشی از حال و هوای پیش از بازی ایران ـ روسیه؛

آخرین بازی هفته سوم والیبال لیگ ملت‌ها با چاشنی استرس/ غلیان جمعیت در سالن غدیر ارومیه

آخرین بازی هفته سوم والیبال لیگ ملت‌ها با چاشنی استرس/ غلیان جمعیت در سالن غدیر ارومیه
در حالی که کمتر از ۳۰ دقیقه به آغاز بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه باقی مانده، سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه مملو از جمعیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، آخرین روز از هفته سوم بازی‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال به میزبانی ارومیه در حال به پایان خود می‌رسد که تا دقایقی دیگر تیم ملی والیبال کشورمان در برابر روسیه صف آرایی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

بازی نخست این روز با برتری ۳ بر یک لهستان برابر کانادا به پایان رسید و اکنون همه چیز برای جشن آخرین پیروزی تیم ملی کشورمان در این هفته از بازی‌ها مهیا است.

,

هواداران والیبال در پایتخت این رشته ورزشی از حوالی ساعت ۱۴ با صف آرایی مقابل ورزشگاه غدیر ارومیه برای ورود به سالن ۶ هزار نفری در انتظار بوده و اکنون سالن غدیر شاهد حضور جمعیتی بیش از ظرفیت است.

,

این در حالی است که مقابل ورزشگاه غدیر نیز صف چند صد متری از هواداران والیبال تشکیل شده که برای ورود به سالن در انتظار هستند.

,

استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز در سالن منتظر ورود تیم ملی هستند.

,

بر اساس گفته‌های خبرنگار مستقر اروم‌نیوز در محل سالن ۶ هزاری نفری غدیر ارومیه، هیجان و اشتیاق تماشاگران بیش از روزهای گذشته است و این موضوع حساسیت بازی پایانی تیم ملی را دوچندان می‌کند.

,

هم اکنون تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و روسیه در  حال رسیدن به سالن برای گرم کردن هستند و تماشاگران نیز در حال تشویق بی امان تیم ملی کشورمان برای تقویت روحیه بازیکنان هستند.

,

گزارشات رسیده از پارک ائللرباغی نیز گویای حضور جمعیت بسیاری برای تماشای بازی از طریق تلویزیون شهری نصب شده در محل است که همانند روزهای گذشته احتمال ثبت رکورد جدید و بالای ۳ هزار نفر در این پارک وجود دارد.

,

سینماهای سطح شهر ارومیه نیز شاهد حضور تماشاگران والیبال هستند و در کنار این برخی پارک‌ها و معابر سطح شهر هم به دلیل پخش زنده بازی از طریق تلویزیون‌های نصب شده با حضور جمعیت مواجه هستند.

,

بازی تیم‌های ایران و روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه