اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رهبری در دیدار با شینزو آبه، با اقتدار وضعیت منطقه را روشن کردند

رهبری در دیدار با شینزو آبه، با اقتدار وضعیت منطقه را روشن کردند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخشت وزیر ژاپن موضعی با اقتدار و با صلابت گرفتند و وضعیت منطقه را کاملا روشن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عوض حیدر پور شهرضائی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن گفت: سخنان بیان شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب به جامعه بین الملل بسیار صریح و شفاف بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای برای افرادی که ممکن است دغدغه ای برای جلوگیری از تنش در منطقه داشتند بسیار روشن عنوان شد، اظهار کرد: سخنان معظم له منبعث از 40 سال تجربه بود که ایشان در مناصب مختلف داشته اند.

,

حیدرپور شهرضائی عنوان کرد: امام خامنه ای(مد ظله العالی) 30 سال در منصب رهبری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده اند که با استفاده از تجربه ای که پیش از انقلاب و تاکنون داشته اند؛ موضعی با اقتدار و با صلابت گرفتند و وضعیت منطقه را کاملا روشن کردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با شینزو آبه نقطه نظرات ایران را شفاف و روشن به عنوان یک چراغ و نقشه راه اعلام کردند تا آمریکا بداند چه موضعی را باید نسبت به ایران اتخاذ کنند و دست از این رفتارهای غلط بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه