اخبار داغ

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می شود

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می شود
کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر در ۲۰ کمیته برنامه‌ریزی شده که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شامگاه دیروز در نشست هماهنگی کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: تدوین و تالیف بخش اثرگذار کنگره است که باید با دقت و ظرافت خاصی به چاپ و انتشار مطالب پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, در نشست هماهنگی کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر,

سردار کفاش اظهار کرد: کنگره مزین به نام شهیدان باید یک خروجی مطلوب در جامعه داشته باشد که نسل جوان و آیندگان با رشادت ها و ایثارگری های شهدا بیشتر آشنا شوند.

,

 

,

فاطمه کرمپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست هماهنگی کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و برگزاری کنگره هایی مزین به نام شهیدان توفیق بزرگی است که باید به آن افتخار کرد.

, فاطمه کرمپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست هماهنگی کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و برگزاری کنگره هایی مزین به نام شهیدان توفیق بزرگی است که باید به آن افتخار کرد.,

وی اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست تولید آثار فاخر در ارتباط با زندگی و فعالیت های شهدا جهت اطلاع رسانی در جامعه است که همه دستگاه های مرتبط و غیر مرتبط به این مهم اهتمام ویژه قائل شوند.

,

کرمپور با اشاره به اینکه شهیدان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و برگزاری کنگره کوچکترین اقدام در برابر کار ارزشمند آنها است، افزود: برگزاری کنگره وظیفه ما در این راستا سنگین می‌کند زیرا باید این برنامه در شأن و منزلت آنها باشد.

,

وی تصریح کرد: کتابی فاخر اهم از صوتی یا چاپی باید توسط کمیته تدوین و همزمان با برگزاری کنگره از آن رونمایی کرد.

,

کرمپور خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان نیز بخش تاثیر گذار جامعه هستند که باید در این کنگره نگاه ویژه و اساسی به آن داشت.

,

گفتنی است کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر در ۲۰ کمیته برنامه‌ریزی شده که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه