اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دیدار اخیر رهبری درس دیپلماسی برای دیپلمات های کشور است/ این دیدار بیانگر «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ» بود

دیدار اخیر رهبری درس دیپلماسی برای دیپلمات های کشور است/ این دیدار بیانگر «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ» بود
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دیدار رهبری با شینزو آبه کاملا منبعث از مواضع اسلامی و قرآنی بود به گونه ای که این دیدار أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ را کاملا توانست نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن گفت: این دیدار یک مشق و درس دیپلماسی برای دیپلمات های کشور ما بود که توسط معظم له انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب با ارائه این شیوه مذاکره با طرف های مقابل نشان دادند که چگونه می شود از طریق دیپلماسی عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را حفظ و تقویت کرد تا هیچ گونه انفعال و سستی در مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به استکبار جهانی وجود نداشته باشد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: دیدار رهبری با شینزو آبه کاملا منبعث از مواضع اسلامی و قرآنی بود به گونه ای که این دیدار أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ را کاملا توانست نشان دهد.

,

 ترقی ابراز کرد: یکی از بندهای توصیه های رهبری در گام دوم انقلاب در خصوص سیاست خارجی بود؛ مقام معظم رهبری با این شیوه نشان دادند که  مسئولین دیپلماسی کشور ما با استفاده از این متد و الگو در مذاکرات و تعاملاتشان با کشورهای دیگر برخورد داشته باشد ؛ آنان می توانند شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه و مناسبات بین المللی ارتقاء دهند و آن را تقویت نمایند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه آثار و تبعات برخورد رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن درکشور موجب غرور و عزت مندی مردم شد، ابراز کرد: همچنین تمامی جناح های سیاسی به این شیوه دیپلماسی احسنت گفتند و آن را مورد تقدیر قرار دادند و این نشان می دهد که این شیوه دیپلماسی با فرهنگ، تمدن و اقتدار انقلاب اسلامی هم خوانی بیشتری دارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه این دیدار در عرصه بین المللی موجب عقب نشینی دشمن و تحقیر بیشتر آمریکا در این عرصه شد، تصریح کرد: این مسئله نشان می دهد که ایران نه از تهدیدات دشمن هراسی دارد و نه فریب حیله های دشمن را می خورد و کاملا هوشیارانه در برابر دسیسه های دشمن عمل می کند.

,

وی ادامه داد: دیدار رهبر حکیم انقلاب با نخست وزیر ژاپن نشان داد که ایران از اقتدار، ثبات و انسجام برخوردار است و در برابر دشمن همه متحد و مقاوم ایستاده اندو اجازه تحمیل خواسته ها و نظرات آمریکا را در کشور نمی دهند؛ این دیدار موجب تقویت جایگاه ایران در عرصه های بین الملل شد؛ به گونه ای که ترامپ گفت الان وقت مذاکره نیست.

,

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: تهدیدات نظامی، روانی و تحریم های اقتصادی هیچ نقشی در تغییر موضع ایران نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه