اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر:

اجرای طرح ملی کنترل فشارخون در شهرستان سیل‌زده پلدختر/50 درصد مردم مشارکت کردند

اجرای طرح ملی کنترل فشارخون در شهرستان سیل‌زده پلدختر/50 درصد مردم مشارکت کردند
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر با اشاره به اجرای طرح ملی کنترل فشارخون در شهرستان سیل‌زده پلدختر گفت: تاکنون 50 درصد طرح انجام‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ناصر بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به اجرای طرح کنترل فشارخون در شهرستان سیل‌زده پل‌دختر اظهار داشت: برای اجرای این طرح همه نیروها به‌کارگیری شدند و این طرح در نقاط مختلف به‌صورت گسترده در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه هفت روز از آغاز اجرای این طرح می‌گذرد، تاکنون بالغ‌بر 50 درصد طرح انجام‌شده است و تمانم تلاش بر این است که تا پایان هفته طرح را به اتمام برسانیم.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر بیان کرد: در سطح روستاها با توجه به اینکه بهورزان اطلاع کامل از مراجعین داشتند وضعیت بهتر است و در حدود 60 الی 70 درصد مناطق روستایی کار انجام‌شده است.

,

 

,

وی عنوان کرد: تلاش ما بیشتر در سطح شهر است و امیدواریم همشهریان با توجه به محل‌هایی که به‌صورت سیار و ثابت راه‌اندازی شده است در این طرح شرکت کنند.

,

 

,

بابایی گفت: انتظار است با توجه به اینکه طرح به‌صورت رایگان انجام می‌شود مردم همکاری کنند و در ساعات مختلف به مراکز مراجعه کنند و مردم سایر محلات ازجمله محلات آسیب‌دیده از سیل نیز حضور یابند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه