اخبار داغ

نشست کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی در بهارستان برگزار شد

نشست کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی در بهارستان برگزار شد
نشست کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر امروز با حضور سلیمانی‌جوان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بهارستان و رئیس مرکز بهداشت، امانی کارشناس معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان، زارعی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بهارستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی صبح امروز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

سلیمانی‌جوان در این نشست با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، بیان داشت: درحال حاضر فعالیت‌های مفید و قابل قبولی در این مرکز انجام می شود.

,

وی در ادامه نکات مفیدی در خصوص مراکز DIC و خدمات ارائه شده، تعداد رپید تست‌های انجام شده و نیز آمار واکسن‌های تحویلی به کمپ‌ها به حاضرین در جلسه ارائه کرد و توضیحات تکمیلی در این رابطه را بیان نمود.

,

همچنین در ادامه نماینده فرمانداری شهرستان بهارستان با اشاره به حساسیت‌های مراکز DIC، بر ضرورت جابه‌جائی مرکز DIC نسیم شهر بر لزوم اجرای سریع‌تر این امر تاکید کرد و باتوجه به در پیش‌رو بودن هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، آماده‌سازی فضای تبلیغاتی شهرستان را امری ضروری و نیازمند توجه ویژه مسئولین مربوطه برشمرد.

,

لازم به ذکر است که درپایان نشست کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به سئوالات حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده، پاسخ داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه