اخبار داغ

افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در کرمان+ تصاویر

افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در کرمان+ تصاویر
هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راه سازی در محل نمایشگاه‌های دائمی منطقه جنوب شرق در شهر کرمان گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛شب گذشته هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راه سازی در محل نمایشگاه‌های دائمی منطقه جنوب شرق در شهر کرمان ، با حضور 120شرکت معدنی و 23 نمایندگی خارجی از کشورهای چین، آلمان، کره جنوبی و ژاپن  گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آیین افتتاحیه ی این نمایشگاه با حضور اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محمد علی دهقان معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان رفسنجان برگزار شد.

,

دهقان در این مراسم با اشاره به حمایت های مجموعه مس در منطقه اظهار داشت: هرچند معادن‌ ما در شهرها پراکنده هستند اما حمایت ها از سوی مس ارائه می شود، امیدواریم شاهد پیروزی های فوتبال و باشگاه ورزشی مس که در جهت توسعه ورزش نقش اساسی دارند، باشیم.

,

وی افزود: حمایت ها و فعالیت های مس در طول سال های گذشته باعث شده استان کرمان که از جهت استعداد های معدنی جایگاه ویژه دارد در راس تولیدات و صنایع جنبی هم‌ نقش خوبی بتواند ایفا کند.

,

دهقان گفت: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی بحث جلوگیری از خام فروشی و ارزش افزوده ای که مواد معدنی می توانند ایجاد کند و از طریق بخش خصوصی شاهد باشیم، باید بتوانیم به تولیدات استان و منطقه رونق ببخشیم و در سایه این تولیدات مشکل بزرگ اشتغال جوانان حل شود.

,

وی تصریح کرد: سال گشته با حمایت مس و پس از برپایی نمایشگاه توانمندی های مس در شهر رفسنجان  کارگاههای محلی فعال شدند ، این نگاه که مس نیازهای اولیه اش را از خارج شهرستان تامین می کرد در حال حاضر نیست و و نیازهایی که شرکت های بزرگ استان دارند با همکاری خود این شرکت ها تامین شده است.

,

محسن رجب پور مدیر روابط عمومی مس سرچشمه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران بیان داشت: این نمایشگاه مس شهربابک، مس سونگون و شرکت خدمات بازرگانی کرمان، امور اکتشافات در این نمایشگاه غرفه دارند و در این غرفه ها انواع مختلف سنگ های معدنی از معادن سونگون، شهربابک و آذربایجان، محصولات مجتمع مس سرچشمه از جمله آند، کاتد، اسلپ، پیلت ، مفتول 8 میلیمتری و کنسانتره مس و کنسانتره مولیبدن در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

,

وی افزود: این نمایشگاه از 26 تا 29  خرداد دایر است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه