اخبار داغ

فرمانده انتظامی نیشابور تشریح کرد:

وجود اشیاء لوکس زمینه‌ساز 14 فقره سرقت داخل خودرو / سارق باتری‌های خودرو دستگیر شد

وجود اشیاء لوکس زمینه‌ساز 14 فقره سرقت داخل خودرو / سارق باتری‌های خودرو دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در دو عملیات جداگانه دو گروه سارقین خودرو با 28 گزارش سرقت دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دهقان پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت خودروهای پراید و وسایل داخل خودرو در شهر نیشابور، پی گیری موضوع با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در دستور پلیس شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی تصریح کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری 12 جمهوری حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که با استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز 110 مشخص شد پلاک سرقتی است و همین موضوع باعث شد تیم گشت تجسس کلانتری با استفاده از علائم هشداردهنده خودرو را متوقف کنند.

, .,

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تأکید کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی به 6 فقره سرقت خودرو پراید و هشت فقره سرقت وسایل داخل خودرو و جعل پلاک با کمک و همدستی دوستش اعتراف و اظهار داشت: وجود مدارک و اسناد در داخل خودروها و هم‌چنین عدم استفاده از تجهیزات ایمنی باعث ترغیب برای این سرقت‌ها شد که همدست این متهم نیز در یک اقدام ضربتی دیگر دستگیر شد.

, .,

وی همچنین با اشاره به گزارش چند فقره سرقت باطری خودرو در محدوده خیابان‌های شریعتی و کمال شهر نیشابور تصریح کرد: این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

,

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تجمیع پرونده‌ها، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و متوجه شدند متهم پس از سرقت باطری‌ها با یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری می‌شود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا متهم که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی در یک اقدام ضربتی توسط پلیس دستگیر شد.

,

وی تأکید کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به 12 فقره سرقت باطری خودرو و دو عدد لاستیک زاپاس اعتراف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه