اخبار داغ

فعالیت ۱۲۷ قلیان سرای بدون مجوز در بوکان

فعالیت ۱۲۷ قلیان سرای بدون مجوز در بوکان
سرپرست فرمانداری بوکان از فعالیت ۱۲۷ قلیان سرای بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، عصر روز یکشنبه و همزمان با برگزاری جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری بوکان برگزار شد،سرپرست فرمانداری این شهرستان در سخنانی از وجود ۱۲۷ قلیان سرا در سطح شهر بوکان خبر داد و عنوان کرد: تمامی این قلیان سراها بدون مجوز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس،,

لقمان خسروپور، افزود: متاسفانه شاهد پراکندگی این قلیان سراها در اکثر نقاط شهر از وسط بازار گرفته تا حاشیه های شهر هستیم که جا دارد مجمع امور صنفی هر چه زودتر در راستای این قلیان سراها گام بردارد.

,

وی، ادامه داد: در راستای گفته های معاون دادستانی شهرستان بوکان هیچ گونه قانون مودنی در راستای این اماکن وجود ندارد اما این مهم نباید سبب کنترل و نظارت آنان باشد.

,

در ادامه، رئیس پلیس بوکان از کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک طی هفته گذشته در این شهر خبر داد.

,

سرهنگ مجید محبعلی، اظهار داشت: پلس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیاتی موفق شد نزدیک به ۲۰ کیلوگرم تریاک را که به صورت حرفه ای در یک خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کند.

,

وی، افزود: این مقدار مواد مخدر توسط یک فرد ساکن جنوب کشور به هدف انتقال به شهرهای شمالغرب کشور در یک دستگاه خودروی تیبا جاسازی شده بود.

,

فرمانده انتظامی بوکان، عنوان کرد: فرد دستگیر شده به همراه خودرو و مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضایی داده شد.

,

وی، خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری در بوکان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۲۳۶ درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه