اخبار داغ

رئیس اتحادیه بنکداران همدان:

احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است

احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است
رئیس اتحادیه بنکداران (خواربار و فروش) همدان، گفت: بازار مدتی خالی از قند و شکر بود و اختلاف قیمت زیادی وجود داشت و همین باعث شده احتکار قند و شکر به منازل کشیده شود و مردم حریص باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ همزمان با شروع ماه رمضان ما شاهد کمبود قندوشکر در کل کشور بودیم  که با عرضه به موقع این محصول ، این معضل تا حدودی در سطح کشورحل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

اما این محصول با وجوداینکه ماه رمضان تمام شده و عرضه مناسبی در بازار همدان صورت گرفته همچنان در همدان کمیاب است، این موضوع سبب شد تا گفتگویی با رییس اتحادیه بنکداران همدان داشته باشیم.

,

مجید توقیری، رئیس اتحادیه بنکداران (خواربار و فروش) همدان، در گفت و گو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه قیمت قند و شکر طی چند روز کاهش چشمگیری داشته است است:  قند و شکر در هفته گذشته 5 هزارو 900 تومان بود و امروز 4 هزار و صد تومان ارزانتر شده و قطعا شکر تا  اخر هفته به میزان ثابتی می رسد.

, نافع،,

توقیری، در پاسخ به اینکه چرا در  بازار و بیشتر مغازه ها قند و شکر یافت نمیشود افزود: متاسفانه احتکار قند و شکر به منازل کشیده شده است ولی ما روزانه بین 40 تا 60 تن قند و شکر بین مغازه داران و کلی فروشان پخش میکنیم.

,

 وی با اشاره به اینکه مدتی بازار خالی از قند وشکر بود و اختلاف قیمت زیادی وجود داشت تصریح کرد: طبیعی است که مردم حریص باشند و به دنبال خرید زیاد این محصول بروند اما مطمن باشید این شرایط در چند روز آینده بهتر خواهد شد.
رئیس اتحادیه بنکداران همدان، با تاکید براینکه اگر کسی به احتکار قند و شکر بپردازد قطعا با او برخورد قاطع می شود گفت: نظارت تعزیرات و بازرسی ها بر همه مغازه داران و کلی فروش ها وجود دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه