اخبار داغ

امام جمعه موقت زیرآب مطرح کرد؛

خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت است/مذاکرات گذشته ثمره‌ای نداشت

خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت است/مذاکرات گذشته ثمره‌ای نداشت
امام جمعه موقت زیراب با اشاره به اینکه فرصتی برای اتلاف در مذاکره با دروغگویان نداریم و برجام سندی مستند برای اثبات دروغگویی آن‌ها است، گفت: خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت گرانمایه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن قبادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در مورد مذاکره و یا گفتمان هدفمند برای دستیابی به یک خروجی مطلوب قواعد ومبانی مشخصی تعریف شده، که عدول ازآن شرط عقل نیست وشیوه عقلا نیز چنین نبوده است، یکی ازآن مبانی عدم اتلاف فرصت با طرف دروغگو است، زیرا تعهدی درمیان نیست و همچنین ضمانتی هم وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز که انقلاب اسلامی در نخستین ماه‌های 40سالگی است و بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، اراده برداشتن گام دوم را دارد، هرگونه اتلاف وقت و فرصت‌سوزی غیرقابل بخشش است، به همین علت رهبر معظم انقلاب اسلامی قاطعانه عدم مذاکره جمهوری اسلامی با ایالات متحده را به دنیا اعلان می‌دارند.

*خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت است

امام جمعه موقت زیراب افزود: چرا که فرصتی برای اتلاف در مذاکره با دروغگویان نداریم و برجام سندی مستند برای اثبات دروغگویی آن‌ها است، پروسه چندین ساله مذاکرات لوزان بدون خروجی این نتیجه عقلانی را به دست می‌دهد که خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت گرانمایه است.

قبادیان به بیانات داهیانه رهبرمعظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن اشاره و تاکید کرد: تمامی اهرم‌های فشارمتصور ازسوی آمریکا وجریان غربگرای داخل را فاقد اثر وقدرت نشان داد و مهر ابطالی برهوچی‌گری‌ها وجریان‌سازی‌های هدفمند است.

*عدم گشایش اقتصادی و رفاه اجتماعی پس از مذاکرات گذشته

وی افزود: ضمن اینکه باید به این نکته توجه کرد، مذاکرات گذشته ثمره‌ای برای  کشور در گشایش اقتصادی و رفاه اجتماعی نداشته است، بلکه خسارت هم ببار آورده است، خساراتی که ناشی از تحریم‌های اعمال شده بعد از مذاکرات است.

امام جمعه موقت زیراب خاطرنشان کرد: افکار عمومی چنین پنداری داشت که بعد از امضاء تفاهم‌نامه لوزان اوضاع اقتصاد داخلی سامان می‌یابد اما می‌بینیم تورمی افسارگسیخته درچرخه اقتصادی حاکم است، و حد یقفی برای آن تاکنون نبوده است، هرچند عدم مقاومت اقتصادی و اعتقاد به این منطق که نتیجه اتکا به غرب و آمریکا است نیز عاملی موًثر در کنار تحریم‌ها است.

*رونق تولید با اقدام و عمل در سایه تفکر جهادی و دغدغه انقلابی رقم می‌خورد

قبادیان تصریح کرد: امروز باید خروجی اتاق‌های فکر متعدد و مشاوره‌های گوناگون مسئولان برآیندی مطابق عقلانیت داشته باشد و نمود این برآیند در جامعه به صورت ملموس تبلور یابد.

وی افزود: تعیین مواضع استراتژیک جهت گفتمان‌سازی چه در عرصه بین‌المللی و چه در داخل کشور، اگر پیام ایستادگی و اقتدار ملی را داشته باشد اتفاق مبارکی را محقق می‌کند.

امام جمعه موقت زیراب در پایان تاکید کرد: رونق تولید که برای سال جاری هدف گزاری شد با اقدام  وعمل در سایه تفکر جهادی و دغدغه انقلابی رقم می‌خورد، امروز دیگر حنای مذاکره رنگی ندارد پس متولیان امر و مسئولان مربوطه، میدانی و جهادی همچنین با در نظر گرفتن خون شهدا بپاخیزند و انقلاب دیگری را رقم بزنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, *خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت است, *خروجی مذاکره با آمریکا صرفا یک شوآف و اتلاف وقت است,
,
,
,
,
,
, *عدم گشایش اقتصادی و رفاه اجتماعی پس از مذاکرات گذشته, *عدم گشایش اقتصادی و رفاه اجتماعی پس از مذاکرات گذشته,
,
,
,
,
,
, *رونق تولید با اقدام و عمل در سایه تفکر جهادی و دغدغه انقلابی رقم می‌خورد, *رونق تولید با اقدام و عمل در سایه تفکر جهادی و دغدغه انقلابی رقم می‌خورد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه