اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

موضع رهبری در مقابل آمریکا سبب سرافرازی و اقتدار مسلمانان شد

موضع رهبری در مقابل آمریکا سبب سرافرازی و اقتدار مسلمانان شد
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع رهبری در مقابل آمریکا نه تنها مایه امیدواری ملت ایران بلکه باعث سرافرازی و اقتدار مسلمانان عالم شد و یک بار دیگر درس مقاومت را در عمل به کل دنیا نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عباس گودرزی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به دیدار رهبری با نخست‌وزیر ژاپن اظهار داشت: موضع رهبری در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن قطعاً در تاریخ ما ثبت خواهد شد و یک‌بار دیگر نشان داده شد که در شرایط تردید، ولایت‌فقیه گره‌گشاست و رهبری با سخنان خود راه را بر ما نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان این‌که رهبری قبلاً هم فرمودند من یک انقلابی هستم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باروحیه انقلابی، یک امید و روحیه جدید را در کالبد جامعه دمید و با این موضع، معادله غرب و آمریکا را بر هم زد چراکه آن‌ها آمده بودند تا ملت را دچار تردید کنند درحالی‌که رهبری آن‌ها را دچار تردید کرد.

,

 

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مردم ژاپن از دولتمردان خود مطالبه می‌کنند و به‌صراحت می‌گویند کاش شما هم مثل ایران بااقتدار در برابر آمریکا بایستید.

,

 

,

وی بیان کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود مشکلات زیادی را ایجاد کرده به‌طوری‌که با اعمال تحریم‌ها، دارو را بر بیمار سرطانی تحریم کرده اما امروز نماینده می‌فرستد تا بستر لازم را برای مذاکره فراهم نماید درحالی‌که این‌یک فریب جدید است تا در دل و ذهن مردم تردید جدید ایجاد کند.

,

 

,

گودرزی با اشاره به موضع رهبری گفت: مقام معظم رهبری هوشمندانه این تردید را به یک فرصت تبدیل کرد و فرمودند چطور ممکن است اگر آمریکا و غرب موافق مذاکره و حل مشکلات اقتصادی هستند، امروز دم از حل مشکل می‌زنند و چند ساعت بعد تحریم‌های جدید و سنگینی را تحمیل می‌کنند.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که رهبری در این دیدار فرمودند ترامپ و آمریکا را شایسته پاسخ هم نمی‌دانیم اظهار داشت: این موضع رهبری موضعی است که اگر مسئولان و دولتمردان ما در این مسیر حرکت کنند قطعاً فرصت سازی برای کشور ایجاد می‌شود چراکه ماهیت استکبار این است که هر چه بیشتر عقب‌نشینی کنیم آن‌ها جلوتر می‌آیند اما کشور ایران در برابر آن‌ها مقاومت کرده و ایستاده است.

,

 

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: موضع رهبری، نه‌تنها مایه امیدواری ملت ایران بلکه باعث سرافرازی و اقتدار مسلمانان عالم شد و یک‌بار دیگر درس مقاومت را در عمل به‌کل دنیا نشان داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه