اخبار داغ

یک سازنده بازیهای موبایلی مطرح کرد

درآمد تولید بازی های موبایلی از درآمد سینما بیشتر است

درآمد تولید بازی های موبایلی از درآمد سینما بیشتر است
یک سازنده بازیهای موبایلی گفت: این روزها درآمد تولید بازیهای موبایلی از درآمد سینما بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص صنعت بازیهای موبایلی اظهار کرد: صنعت بازی های موبایلی صنعت ناشناخته ای در ایران است که به مرور در حال پیدا کردن جایگاه خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با بیان اینکه طبق آماری که ارائه شده درآمد بازی های موبایلی از درآمد سینما بیشتر است، تصریح کرد: بازیهای موبایلی فضای خوبی برای افرادی است که در حوزه نرم افزار حضور دارند و امیدوارم بتوانند به توسعه فضای بازی های موبایلی در کشور کمک کنند.

,

این سازنده بازیهای موبایلی در سمنان، به فعالیت خود در عرصه نرم افزاری اشاره کرد و افزود: مدت 5 سال است که در حوزه تولید اپلیکیشن و بازیهای موبایلی فعالیت دارم و با یک تیم پنج نفره در سمنان به این فعالیت تخصصی اهتمام داریم.

,

محمدنژاد با اشاره به اینکه تاکنون 3 بازی موبایلی را تولید و روانه بازار کرده ایم، اضافه کرد: بازی "غاراژدها"، بازی "جدولستان" و بازی "جدول سرا" از محصولات عمده تیم پنج نفره ما در زمینه بازیهای موبایلی بوده است.

,

وی در تشریح این بازیها، اظهار کرد: بازی "غاراژدها " داستان چهار اژدها است که از سرزمین خود دفاع می کنند و می جنگند؛ این یک بازی جدیدی است که مشابه آن وجود ندارد و برای ساخت آن یک سال زمان صرف کردیم که در سال گذشته نیز در جشنواره هم آفرینی همراه اول به عنوان بازی برگزیده در سطح کشور انتخاب شد.

,

این سازنده بازیهای موبایلی، ادامه داد: بازی "جدولستان" نیز یک سرگرمی است که بیش از 700 جدول در آن وجود دارد، این بازی بیش از 800 هزار مرتبه دانلود شده و در حال حاضر 100 هزار کاربر فعال دارد.

,

محمدنژاد بازی "جدول سرا" را نیز طرحی جدید و تازه دانست که در کشورهای خارجی نیز نمونه آن وجود ندارد و گفت: تفاوت این بازی با سایر بازیهای موبایلی این است که در بازی "جدول سرا" افراد می توانند باهم رقابت آنلاین داشته باشند و مسابقه دهند.

,

وی با بیان اینکه یک نظام سنی برای بازی های موبایلی در ایران وجود دارد که به آن ESra می گویند، تصریح کرد: برای هر کدام از بازیهای تولیدی رده سنی خاصی را تعریف کردیم که بازی "غاراژدها" برای رده سنی بالای 16 سال می باشد و بازی های "جدولستان" و "جدول سرا" نیز برای رده سنی بالای 13 سال تعریف شده است.

,

این سازنده بازیهای موبایلی در سمنان با اشاره به اینکه تمام بازیهای ما در مارکت های ایران و همچنین گوگل پلی منتشر شده است، افزود: مارکت اصلی ما برای انتشار این بازی ها "کافه بازار" است که بیشتر کاربران ما نیز از طریق همین مارکت جذب شدند و به عنوان بازی برگزیده نیز انتخاب شده است.

,

محمدنژاد از تولید دو بازی دیگر خبر داد و اضافه کرد: بازی "چکرچینی" که در مرحله اولیه ساخت است و بازی "کارت بازی" با طراحی خاص، دو بازی در دست ساخت است که تا چند ماه آینده وارد بازار می شوند.

,

وی اظهار کرد: علاوه بر ساخت بازی ها، نرم افزار واقعیت افزوده را نیز به صورت نمونه تولید کردیم ولی حوزه کاری ما به همین مقدار بازی های موبایلی و نرم افزارهای واقعیت افزوده محدود می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه