اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس:

رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن غرور و عزت ملی را زنده کردند

رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن غرور و عزت ملی را زنده کردند
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن درس دیپلماسی دادند، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار غرور و عزت ملی را زنده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  با اشاره به دیدار هفته گذشته نخست‌وزیر ژاپن با رهبر انقلاب، اظهار داشت: این دیدار و سخنان قاطع و صریحی که رهبر انقلاب داشتند موجب افزایش غرور و عزت ملی شد.

وی بابیان این‌که صحبت‌های شجاعانه رهبر انقلاب پیام‌های زیادی به کشورهای دنیا و منطقه داشت، بیان داشت: رهبر انقلاب به‌خوبی برنداشتن صلاحیت ترامپ تأکید کردند و گفتند وی شایسته مبادله پیام نیست.

حقیقت پور به نوع دیپلماسی و بیان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار به از مکتب و روشی بهره بردند که در صدر اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) در برابر مستکبران استفاده می‌کردند.

وی بابیان این‌که باید بیانات و نوع نگرش رهبر انقلاب بیش از این موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: دیپلماسی قاطعانه و شجاعانه‌ای که رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان داشتند باید به‌عنوان یک اصل مهم و روشی نوین در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف تبیین شود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار به‌خوبی از موضع قدرت و توانمندی سخن گفتند و بار دیگر بدعهدی و دشمنی آمریکا با ملت ایران را یادآور شدند.

وی افزود: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند ترامپ و آمریکا پای تعهدی که در برجام دادند نایستادند و نشان دادند که به‌هیچ‌عنوان نمی‌شود به این کشور اعتماد کرد.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: قطعاً با هدایت‌های رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم دشمنان در جنگ اقتصادی که به راه انداخته‌اند شکست خواهیم داد.




انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه