اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

سالانه 50 میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می‎شود

سالانه 50 میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می‎شود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به افزایش ظرفیت تولید نهال در نهالستان کوشکن زنجان گفت: سالانه 50 میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل آقاجانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ظرفیت تولید نهال در استان زنجان اظهار کرد: این نهالستان ظرفیت تولید سالانه 50 میلیون اصله نهال را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه این نهالستان در زمینی 50 هکتار واقع شده است تصریح کرد: ظرفیت تولید این نهالستان در چند سال اخیر افزایش یافته است.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه نهالستانها در استان زنجان افزود:

,

وی به مشارکت بخش خصوصی در توسعه نهالستانها اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور ورود بخش خصوصی به این حوزه کمک شایانی می کند.

,

آقاجانلو به اجرای طرهای آبخیزداری در استان زنجان بیان کرد: با توجه به تاکیدات سازمان برای مشارکت جوامع محلی ما نیز به این سمت حرکت کردیم تا پروژه هایی را انتخاب کنیم که مردم مشتاقانه در اجرای آن طرح، مشارکت و همکاری دارند.

,

وی گفت: در سال جازی با قدرت بیشتری در این حوزه فعالیت خواهم کرد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بیان کرد: اهمیت و نقش آبخیزداری در کنترل سیل انکار ناپذیر است که توجه به این حوزه این روزها مورد تاکید استاندار زنجان نیز است.

,

وی از برگزاری کلاسهای آموزشی برای فرمانداران و بخشداران در استان خبرداد و گفت: این کلاسها با محوریت اهمیت حوزه آبخیزداری تشکیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه