اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

گفتمان جدیدی باید در حوزه ورزش خلیل‌آباد رخ دهد / مطالبات به‌حق شهرستان در حوزه ورزش و جوانان باید به جد پیگیری شود

گفتمان جدیدی باید در حوزه ورزش خلیل‌آباد رخ دهد / مطالبات به‌حق شهرستان در حوزه ورزش و جوانان باید به جد پیگیری شود
فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه استفاده از ظرفیت بی‌نظیر جوانان و همچنین ایجاد گفتمان جدید در حوزه ورزش حائز اهمیت است، تصریح کرد: مطالبات به‌حق شهرستان در حوزه ورزش و جوانان باید به جد پیگیری شود و نگاه به ورزش باید ویژه‌تر گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابراهیم قاسم پور ظهر امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله ورزش، اظهار داشت: همه ما وظیفه‌داریم در ارتقا ء جایگاه ورزش شهرستان خلیل‌آباد تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین به اهمیت تشکیل سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: امروزه نقش سمن‌ها در تحقق امور حائز اهمیت بوده و استفاده از ظرفیت سمن‌ها می‌تواند منجر به توسعه و پویایی حوزه ورزش و جوانان شهرستان شود.

,

فرماندار خلیل‌آباد ضمن تأکید بر توجه ویژه بر افزایش سهم مردم و مشارکت در ورزش‌های  همگانی و بومی و محلی، خاطرنشان کرد: باید بستری فراهم آوریم تا استعدادهای این شهرستان در زمینه‌های مختلف ورزشی شناسایی، شکوفا و در عرصه و میدان‌های استانی و کشوری و بین‌المللی معرفی شوند که این امر باعث افتخار شهرستان و استان نیز خواهد شد.

, .,

وی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت بی‌نظیر جوانان و همچنین ایجاد گفتمان جدید در حوزه ورزش حائز اهمیت است، تصریح کرد: مطالبات به‌حق شهرستان در حوزه ورزش و جوانان باید به جد پیگیری شود و نگاه به ورزش باید ویژه‌تر گردد.

,

قاسم پور با تأکید بر اینکه ساختن و راه‌اندازی یک مجموعه ورزشی می‌تواند باعث کاهش 50 درصد از معضلات و مشکلات شود، اذعان کرد: از صدر اسلام نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش وجود داشته که باید تقویت شود.

,

وی با ورزش بانوان را  نیز از اولویت‌های دولت دانست و عنوان کرد: در حوزه ورزش بانوان نگاه دولت ارتقا این ورزش در راستای ارزش‌های ایرانی اسلامی است که با همت اداره ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های متولی این امر اجرا شود.

,

رضا شهنازی هم در این دیدار تشریح کرد: تمام تمهیدات را به کار گرفتیم تا سالی پرنشاط را برای جوانان و شهروندان این شهرستان به وجود آوریم.

,

 وی آموزش و ارتقاء توان علمی ورزشکاران و مربیان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: سال جاری در ایام دهه کرامت اگر طبق سنوات گذشته، شاهد اجرای برنامه دوندگان جاده ولایت باشیم برنامه‌های میزبانی را به نحوه شایسته در شهرستان خواهیم داشت.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران هیئت‌های ورزشی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: جلسات هماهنگی و همدلی با هر یک از روسای هیئت‌های ورزشی و اعضای این هیئت‌ها را در محل اداره به‌صورت منظم برگزار خواهد شد تا برنامه‌های ورزشی هیئت و هماهنگی لازم را به عمل‌آوریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه