اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

موضع قاطع رهبر انقلاب درس شجاعت، تدبیر و درایت برای جهانیان بود/ مذاکره با آمریکا تاکنون نتیجه‌ای جز فشار و تحریم نداشته است

موضع قاطع رهبر انقلاب درس شجاعت، تدبیر و درایت برای جهانیان بود/ مذاکره با آمریکا تاکنون نتیجه‌ای جز فشار و تحریم نداشته است
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: موضع قاطع رهبر انقلاب درس شجاعت، تدبیر و درایت برای جهانیان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخست  وزیر ژاپن و پاسخ قاطع به آمریکا اظهار کرد: در این دیدار تدبیر، درایت و شجاعت رهبر انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه نحوه برخورد حضرت آقا با یک پیام رسان یک درس بزرگ بود، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار با قاطعیت تمام موضع جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این برخورد و پاسخ مقام معظم رهبری ما را یاد امام راحل می‌اندازد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به اندازه کافی به 5+1 حسن نیست نشان داده و مذاکراتی انجام داده و اکنون نیازی به گفت‌وگوی ایران و آمریکا نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به خوبی دست طرف آمریکایی را خواند و اجازه نداد منافع ملت دچار آسیب شود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال اهداف دیگری از مطرح کردن موضوع مذاکره با ایران هستند و ما هرگز نباید فریب آمریکایی‌ها را بخوریم.

,

بیگدلی با بیان اینکه ترامپ به دنبال اهداف خود در مورد موضوع مذاکره با ایران بود که پاسخ قاطع مقام معظم رهبری نقشه دشمن را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: این پاسخ قاطع مقام معظم رهبری بار دیگر به دنیا نشان داد که ایران رهبری هوشیار، قاطع و بادرایتی دارد که این چنین توانسته در مقابل آمریکا بایستد و از منافع ملت دفاع کند.

,

وی بیان کرد: آمریکا هیچ گاه حسن نیست نداشته و اکنون نیز به دنبال کاهش تنش و ایجاد روابط توام با احترام و منافع متقابل نیست، بلکه در پشت پرده این پیشنهاد مذاکره مسائل و اهداف دیگری پنهان است.

,

عضو فراکسیون امید مجلس  با بیان اینکه مذاکره با یک دروغگو خلاف عقل است، اظهار کرد: مذاکره با آمریکا تاکنون نتیجه‌ای جز فشار و تحریم نداشته و ما نباید دوباره به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه