اخبار داغ

ادامه آتش سوزی گسترده در دشتک دیل و گناوه لری گچساران/شرکت نفت وارد ماجرا شد

ادامه آتش سوزی گسترده در دشتک دیل و گناوه لری گچساران/شرکت نفت وارد ماجرا شد
آتش سوزی در منطقه " دشتک دیل" تا "کوه کادر گناوه لری" گچساران از ظهر دیروز ساعت 15شروع و ساعت حدود 18 مهار و خاموش شد که از دیشب ساعت 21 تاکنون آغاز شده و منطقه همچنان در حال سوختن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس آتش سوزی در منطقه " دشتک دیل" تا "کوه کادر گناوه لری" گچساران از ظهر دیروز ساعت 15شروع و ساعت حدود 18 مهار و خاموش شد که از دیشب ساعت 21 تاکنون آغاز شده و منطقه همچنان در حال سوختن است.

نیروهای منابع طبیعی، بسیج و مردم در حال خاموش کردن آتش جنگلها و مراتع این منطقه صعب العبور و سخت گذر هستند اما نیاز به بالگرد و نیروی کمکی داریم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,
,

 نیروها برای رسیدن به محل آتش سوزی 4 تا 5 ساعت باید پیاده روی کنند.


گفته میشود سه نفر از نیروهای اطفاء حریق در ارتفاعات با مشکل مواجه شده اند و بدحال هستند در حالی که بالگرد اورژانس به محل اعزام شد نتوانست فرود بیاید و برگشت. درخواست بالگرد دیگری داده ایم و منتظر هستیم.

,
,
,
,



کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز جهت کمک به مهار آتش در کوه های دیل و گناوه لری وارد عمل شد.

,
,
,


کمیته بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از همکاران نفتی خود که قادر به همکاری در خاموش کردن آتش هستند به صورت داوطلبانه درخواست کمک کرده است.

,
,


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: تمام امکانات و تجهیزات شرکت برای کمک به مهار آتش بسیج شده است.

,
,

 

,

صیدالی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در همه حال و در تمامی بحرانها در کنار مردم و مسئولین است و ازاین رو از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

,


وی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تمامی امکانات ، تجهیزات و همچنین نیروی انسانی تاپایان عملیات مهار آتش پای کار خواهد بود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه