اخبار داغ

آغـاز ثبت‌ نـام بیست‌ و‌ ششمین کـاروان پیـاده روی «در مسیر بنـدگی»

آغـاز ثبت‌ نـام بیست‌ و‌ ششمین کـاروان پیـاده روی «در مسیر بنـدگی»
بیست وششمین کاروان پیاده روی «در مسیر بندگی» عصر پنجشنبه ۲۰تیر ماه برای زیارت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) از سبزوار با پای پیاده عازم مشهد مقدس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست وششمین کاروان پیاده روی «در مسیر بندگی» عصر پنجشنبه ۲۰تیر ماه برای زیارت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) از سبزوار با پای پیاده عازم مشهد مقدس می شود.


مسوول کاروان پیاده روی پایگاه بسیج شهید شجیعی سبزوار اظهار داشت: این کاروان برای بیست و ششمین بار برای زیارت آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس می‌شود.

رضا رامشینی افزود: این کاروان اولین بار در سال ۷۳ و به مناسبت اربعین شهدای حرم عازم مشهد مقدس شده که به لطف خدا تا کنون این روند هر ساله ادامه داشته است.

وی ادامه داد: کاروان پیاده روی «در مسیر بندگی» قدیمی‌ترین کاروان پیاده روی کشور می‌باشد که به طور مرتب و متوالی به پابوسی آقا علی بن موسی الرضا (ع) شرفیاب می‌شود و علاوه بر زائران سبزواری، از شهرهای دور و نزدیک نیز در این کاروان حضور دارند.

مسوول کاروان پیاده روی در مسیر بندگی با اشاره به استقبال گسترده جوانان از این حرکت معنوی خاطر نشان کرد: هرساله بیش از ۴۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان در این پیاده روی شرکت می کنند و در مسیر راه به منظور آشنایی هر چه بیشتر جوانان با ائمه اطهار (ع) و به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نقش و جایگاه ایشان برنامه هایی تدارک دیده شده است.

رضا رامشینی بیان مسائل اخلاقی، احکام و آموزه‌های دینی، برگزاری مراسم قرائت ادعیه و مسابقات حفظ قرآن و جلسات فرهنگی و بصیرت افزایی انقلابی را از دیگر برنامه‌های کاروان «در مسیر بندگی» تا رسیدن به حرم حضرت امام رضا (ع) عنوان کرد و گفت: در این برنامه‌ها از حضور علما استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این سفر معنوی به مدت یک هفته به طول می‌انجامد، اظهار کرد: علاقه مندان به حضور در این حرکت معنوی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا تاریخ ۱۷ تیرماه به آدرس اینترنتی www.darmasirebandegi.ir مراجعه و یا باشماره ۰۹۱۹۹۱۹۳۹۱۰ تماس حاصل فرمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه