اخبار داغ

مسئول سینما سیار انقلاب سرخس خبر داد؛

استقبال ۵۰۰۰ نفری مردم سرخس از سینما سیار انقلاب

استقبال ۵۰۰۰ نفری مردم سرخس از سینما سیار انقلاب
مسئول سینما سیار انقلاب شهرستان سرخس از استقبال ۵ هزار نفری مردم این شهرستان از سینما سیار انقلاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عقیل علوی در گفتگو با نسیم سرخس، با اشاره به فعالیت سینما سیار انقلاب در شهرستان مرزی سرخس اظهار کرد: سینما سیار انقلاب فعالیت خود را از اواخر تیرماه سال ۹۷ در شهرستان مرزی سرخس شروع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

مسئول سینما سیار انقلاب شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: بعد از تجربه چند ساله پخش آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان سرخس و استقبال قابل توجه مردم از آثار سینمایی پخش شده، به منظور رفاه حال مردم عزیز شهر و روستاهای سرخس و بهرمندی حداکثری آنان از آثار روز سینماهای کشور، با پیگیری از “انجمن سینما جوانان ایران” موفق به اجرای طرح “سینما سیار” در شهرستان سرخس شدیم.

,

مسئول اکران آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان سرخس بیان داشت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مرزی سرخس از سال ۹۳ شروع شد به طوری که مخاطبان این جشنواره سال به سال افزایش پیدا کرد و تا آغاز عملیاتی شدن طرح سینما سیار جمع مخاطب این جشنواره به بیش از ۳ هزار نفر رسید.

,

وی با اشاره به رسالت سینما سیار تصریح کرد: سینما سیار نام طرحی است که در آن می‌توان فیلم های روز سینماهای کشور را که با فاصله زمانی زیاد به نقاطی نظیر شهرستان ما می رسند، به طور تقریبا همزمان با تهران و مراکز استان ها و با قیمتی بسیار مناسب تر پخش عمومی کرد.

,

علوی بیان داشت: امکانات این طرح به ما این اجازه را می‌دهد که علاوه بر شهر، به دورترین روستاهای شهرستان رفته و اقدام به پخش این آثار کنیم.

,

مسئول سینما سیار انقلاب شهرستان سرخس با اشاره به اینکه از شروع فعالیت سینما سیار انقلاب در این شهرستان تاکنون بیش از ۵ هزار نفر مخاطب فیلم‌های این سینما بودند، عنوان کرد: دانش آموزان، مدیران و معلمان، مبلغان دینی و طلاب حوزه‌های علمیه، هیئت های مذهبی، پایگاه های بسیج و عموم مردم شریف شهر و روستاهای شهرستان سرخس مخاطب ما در سینما سیار هستند.

,

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم شهرستان سرخس از سینما سیار انقلاب اظهار داشت: هر چند این تعداد مخاطب در این بازه زمانی حاکی از استقبال چشمگیر مردم است، اما با توجه به جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری شهرستان، این تعداد مخاطب تنها ۵ درصد جمعیت این شهرستان را پوشش داده است که محدودیت‌های مالی در کاهش شتاب کار موثر بوده است.

,

علوی یادآور شد: تمامی عزیزانی که علاقه مند به همکاری با این جریان انقلابی در شهرستان مرزی، محروم و تلفیقی سرخس هستند، می‌توانند از طریق ادرس رایانامه [email protected] با مسئولان سینما سیار انقلاب این شهرستان ارتباط برقرار کنند.

, [email protected],

مسئول سینما سیار انقلاب شهرستان سرخس در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام فرهنگی با حمایت قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان در جریان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه