اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان:

جذب ۲۰۰ میلیارد ریال در بخش سیستم آبیاری های نوین

جذب ۲۰۰ میلیارد ریال در بخش سیستم آبیاری های نوین
رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در بخش سیستم آبیاری های نوین ۲۰۰ میلیارد ریال جذب شده و طی سال گذشته در این راستا با جذب چند برابر ظرفیت میزان کل تسهیلات این بخش را به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خالد جعفری رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: تسهیلات در برخی زمینه های استان ویژه بوده به طوری که یک هزار ۴۶۰ میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی برای بخش کشاورزی در راستای اجرای یک هزار و ۵۳۷ طرح با ۲ هزار و ۹۳۰ ظرفیت اشتغال جذب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,


وی اضافه کرد: استفاده منابع صندوق توسعه ملی از دیگر محورهای مورد توجه این سازمان در سال گذشته بود که ۵۰۰ میلیارد ریال از این محل جذب و ۲۹۱ طرح اجرا شده است.

,
,


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: وزارت جهاد کشاورزی در بخش دیگر برنامه های خود خط اعتباری مکانیزاسیون را مورد توجه قرار داده که طی سال گذشته در این راستا با جذب چند برابر ظرفیت میزان کل تسهیلات این بخش را به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسانده است.

,
,


جعفری گفت: علاوه بر آن در بخش سیستم آبیاریهای نوین نیز ۲۰۰ میلیارد ریال جذب شده است و در بخش صندوق توسعه بخش کشاورزی توانسته ایم ۵۸۳ میلیارد ریال در بخشهای مختلف استان سرمایه گذاری کنیم.

,
,


وی اظهار داشت: هم چنین در سال جاری دولت برنامه حمایت از تولید با ارایه یارانه تسهیلات را در دستور کار خود قرار داده در این راستا ۶۰ میلیارد ریال یارانه به تسهیلات پرداختی استان تصویب کرده است.

,
,


جعفری گفت: کشاورزی به لحاظ ایجاد در آمد و اشتغالزایی و تولید با ۳۰ درصد اشتغال مستقیم و ۳۰ درصد اقتصاد استان را به خود اختصاص داده و با توجه به جایگاه ویژه آن باید از آن به عنوان یک محور توسعه استفاده کرد.

,
,


وی یادآور شد: مهمترین قسمت پر اهمیت توسعه این بخش در کردستان در زمان حاضر گام برداشتن در جذب سرمایه گذاریهای مختلف برای اجرا و تولید در استان است.

,
,


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی نیز به علت تازه خوری عمده محصولات آن داری چالشهای مختلف مواجه شده و لازم است با برنامه ریزی برای تولید، مصرف بهتر با توجه به تقویم تولید، تشویق سرمایه گذاران در بخش صنایع تبدیلی و فرآوری به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه