اخبار داغ

از ابتدای سالجاری تا کنون صورت گرفت؛

ارائه 58 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در زندان های سیستان و بلوچستان

ارائه 58 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در زندان های سیستان و بلوچستان
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از 58 هزار و 196 نفر ساعت آموزشهای مهارتی در زندان های استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد اولیایی در گفت وگو با عصرهامون، گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون 58 هزار و 196نفر ساعت آموزش های مهارتی معادل 341 نفر دوره مهارتی در زندان های استان ارائه گردیده است.

اولیایی افزود: از مجموع 58 هزار و 196 نفر ساعت آموزش مهارتی 50 هزار و 859نفر ساعت آن برای آقایان و 7 هزار و 337 نفرساعت آن برای خانم ها اجراشده است .

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 341 نفر دوره آموزشی ارائه شده که از مجموع این دوره ها276 نفر دوره مرد و 65 دوره زن بهره مند شده اند .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان با تأکید بر ضرورت حمایت اقشار جامعه از مددجویان، تصریح کرد: موضوع حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ سازی است و ارتباط و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به صورت صحیح صورت گیرد.

اولیایی اظهار داشت: با سواد آموزی و جلب زندانیان در تحصیلات رسمی و حتی آکادمیک و به خصوص مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد میتوانیم ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها، از روی آوری مجدد به تخلف جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه