اخبار داغ

جهت آشنایی با نرم‌افزار «shotpro»؛

کارگاه آموزشی ویژه برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی ویژه برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان برگزار می‌شود
مسئول کمیته فرهنگی انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما از برگزاری کارگاه یک روزه نرم‌افزار «shotpro» در خانه سینما خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایما استمراری عضو هیأت مدیره انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما با اشاره به برگزاری کارگاه یک روزه نرم افزار «shotpro» در خانه سینما گفت: این کارگاه آموزشی با حضور حامد پوراسفندیانی امروز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ در خانه سینما شماره یک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: در واقع نرم افزار «shotpro» در حال حاضر جزو نرم افزارهای قابل توجه در حوزه فیلمسازی به خصوص در بخش فیلمبرداری است. با این نرم افزار می‌توان پیش فرض کارگردان نسبت به صحنه‌هایی که می‌خواهد فیلمبرداری کند، طراحی کرد و برای عوامل فیلم ارسال کرد.

,

مسئول کمیته فرهنگی انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان تاکید کرد: با توجه به اینکه سینمای جهان به سمت پیش مجسم سازی در سینما می‌رود، استفاده از این نرم افزار بسیار کاربردی است و عوامل با استفاده از این نرم افزار می‌توانند به خوبی بدانند که کارگردان دقیقاً چه چیزی را از آنها در صحنه می‌خواهد.

,

وی ادامه داد: از این کارگاه علاوه بر اعضای انجمن، دیگر صنوف سینمایی مانند طراحان صحنه، کارگردانان، فیلمبرداران می‌توانند استفاده کنند.

,

استمراری در پایان گفت: با توجه به اینکه امنیت شغلی اعضای صنف برای ما بسیار اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم تا از نظر علمی و فناوری بروز باشند، چنین کارگاه‌هایی را برگزار می‌کنیم. تاکید می‌کنم که این کارگاه به همت مریم هژیروند رئیس هیأت مدیره انجمن برگزار شده است.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه