اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

اقتصاد و فرهنگ امروز حربه دست دشمنان شده است

اقتصاد و فرهنگ امروز حربه دست دشمنان شده است
فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: امروز برخی مسائل غیر ارزشی جای مسائل ارزشی را گرفته اند، اقتصاد و فرهنگ حربه دست دشمنان شده است و نباید این فرصت ها را به دست دشمن بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در سومین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار صبح امروز حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار در با گرامیداشت پیشاپیش دهه کرامت گفت: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه سلام الله تا ولادت امام رضا علیه السلام است، ما باید برنامه ریزی کنیم و در مسیر اهل بیت علیه السلام هزینه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه افزود: مسئولین باید عدالت داشته باشند، و در هر برنامه یا موضوعی چه در توزیع کالاهای مورد نیاز مردم و چه در بحث جذب نیرو یا بکارگیری نیرو عدالت را رعایت کنند، آنچه که در شورای فرهنگ عمومی مصوب می‌شود آباید در سطح روستاهای شهرستان نیز عملی شود.

,

 

,

در ادامه خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار نیز گفت: بحث فرهنگی و شبیخون دشمن سالیان سال است که توسط دشمن برنامه‌ریزی می‌شود و این موضوع می‌طلبد که ما نیز برنامه‌ریزی خوبی برای مقابله با این حرکت دشمن داشته باشیم، برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت دانش آموزان‌ برگزاری کلاس های تابستانی در حوزه های مختلف نیاز امروز فرهنگی ماست.

,

 

,

عرب در  ادامه یادآور شد: ما امروز در بحث آسیب های اجتماعی بحث ازدواج دختران با سنین پایین آسیب های بزرگی داریم، نقش مادران در بحث کودک همسری نقشی بی بدیل است.

,

 

,

وی افزود: حضور مبلغین و ورود دغدقه مندانه فرهنگی در سطح روستاهای شهرستان در بحث مسائل فرهنگی و  ورود به بحث کودک همسری، و بازگو کردن آسیب های ازدواج‌های در سنین پایین امروز یکی از نیازهای اساسی جامعه ما است.

,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر نقشه های امروز دشمن در زمینه های اقتصادی و فرهنگی در کشور گفت: امروز برخی مسائل غیر ارزشی جای مسائل ارزشی را گرفته اند، اقتصاد و فرهنگ حربه دست دشمنان شده است، من باید این فرصت ها را به دست دشمن بدهیم.

,

 

,

فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه با با درخواست از تولیدات آستان قدس رضوی گفت: استان قدس رضوی با توجه به ظرفیت های موجود در سطح این شهرستان، در زمینه فرهنگی در سطح شهرستان رشتخوار را دغدقه مندانه دنبال و برای برطرف شدن مسائل و مشکلات فرهنگی این شهرستان هزینه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه