اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای افشای چهره واقعی آمریکا/ نفاق اسلحه بدون فشنگ است

هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای افشای چهره واقعی آمریکا/ نفاق اسلحه بدون فشنگ است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای افشای چهره آمریکای جنایتکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: در یک مقطعی از تاریخ افشای چهره طاغوت اعظم و نفاق به بهانه سرمایه گذاری و سازندگی فراموش شد، ما نباید از یاد ببریم که نفاق به عنوان اسلحه بدون فشنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: آمریکای جنایتکار ۱۷ هزار و ۴۰ شهید از ما گرفت، در سند ۱۹۹۷ آمریکا بیان شده منافقین انسان های زیادی کشته و در دوران جنگ از صدام حمایت کردند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تاکید کرد: در حال حاضر آمریکا با تمام وجود از منافقین دفاع می کند، مسعود رجوی را ریاست دور کردند چرا که می خواهند جرثومه های فساد را پنهان کنند و همه جنایت ها را به گردن کسی بیاندازند که وجود خارجی ندارد.

,

وی، با اشاره به اینکه در این فضا باید در بین مردم به این تبیین دست بزنیم، اگر پرونده هسته ای مشکل ساز شد، اگر تحریم های کمرشکن برای ملت مشکل آفرین شد، اگر تحریم فروش نفت افشا شد و به دشمن چراع سبز دادند همه زیر سر و رهبری سازمان منافقین و افرادی که در داخل به آنها متصل هستند بوده است، افزود: وقتی خانواده های شهدای ۷ تیر با رهبر انقلاب دیدار داشتند حضرت آقا تاکید کردند نباید حد نفاق فراموش شود و حسب راهنمایی و پیشنهاد ایشان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی شکل گیری شد.

,

شکرنیا، اذعان کرد: انقدر غفلت داریم که ۳۰ درصد دستگیرشدگان دوران جنگ از منافقین توبه کرده بود و به قدری سهل انگاری کردند که جای قاتل و شهید عوض شد.

,

وی، گفت: این هفته بازخوانی فرصت مغتنمی است برای افشای چهره طاغوت اعظم آمریکای جنایتکار با تشکیل جلسات و استفاده از منابر و موعظه ها تا نشان دهیم کتک جابجایی قاتل و شهید را نخوریم و نباید به موعظه های رهبری بی توجه باشیم.

,

گفتنی است؛ از ۶ تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده که هر روز برای خود محوری دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه