اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‎غربی:

سنجش فشار خون ۴۰ درصد گروه‌های هدف در آذربایجان‌غربی/ بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب آماده افتتاح است

سنجش فشار خون ۴۰ درصد گروه‌های هدف در آذربایجان‌غربی/ بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب آماده افتتاح است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‎غربی از سنجش فشار خون بیش از ۴۰ درصد از گروه‌های هدف در این استان از آغاز این طرح خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: بعد از بازدیدی که از بال دوم  بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) داشتیم، این بیمارستان ۱۰۷ تخت خوابی آماده افتتاح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، افزود: در جلسه ای که با حضور معاونین توسعه و مشاور اقتصادی و دفتر فنی داشتیم، برخی مشکلات جزئی را تا ۱۰ روز آینده با تامین اعتبار برطرف و ان شالله سعی می کنیم با حضور وزیر بهداشت، افتتاح شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، با اشاره به بازدید از سایر طرح های درمانی در دست احداث در میاندوآب، گفت: در کنار بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)، کلینیک ویژه نیز آماده افتتاح بوده و بیمارستان جدید جایگزین بیمارستان عباسی نیز توسط سازمان شهرسازی تحت پیمان رفته است.

,

وی، با بیان اینکه خدمات خوبی در میاندوآب به مردم ارائه می شود، تصریح کرد: میاندوآب، جزو اولویت های ما بوده و مشکلات را با وزیر بهداشت نیز در میان خواهیم گذاشت.

,

آقازاده، در ادامه به بازدید از اجرای طرح کنترل فشار خون اشاره کرد و افزود: این طرح در میاندوآب با استقبال خوبی روبرو شده و در این زمینه از دو پایگاه بازدید و فشار خون را جهت صحت سنجی مورد ارزیابی قرار دادیم.

,

وی، اظهار کرد: با آغاز این طرح از ۲۷ اردیبهشت ماه امسال، مقرر شده فشار خون یک میلیون و ۵۶۴هزارنفر از جمعیت گروه هدف ۳۰ ساله و بالاتر، بیماران کلیوی و زنان باردار در هرگروه سنی سنجش قرار گیرد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، با بیان اینکه در سطح استان فشار خون حدود ۴۰ درصد از جامعه هدف مورد سنجش قرار گرفته و حدود ۷۵۰ هزار نفر هدف طرح در ادامه هستند که پیش بینی می شود از این میزان تعداد ۱۲۵ هزار نفر مورد جدید شناسایی شود، گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام گرفته تا پایان طرح این میزان را به ۱۰۰ درصد خواهیم رساند.

,

وی، تصریح کرد: فشار خون بالا یکی از دلایل مرگ و میر و سکته های قلبی و مغزی است و از مردم خواهشمندیم با شرکت در این طرح از عوارض ناخواسته جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه