اخبار داغ

کنسرت فرزاد فرخ با دستور دادستان بجنورد لغو شد

کنسرت فرزاد فرخ با دستور دادستان بجنورد لغو شد
روز دوم کنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حکم مسلم محمد یاران ، دادستان بجنورد دوشنبه شب، پس از یک شب اجرا، در شب دوم لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علت لغو کنسرت فرزاد فرخ، به دلیل هنجارشکنی، عدم رعایت شئونات اسلامی توسط افراد حاضر در شب نخست و تخطی از ساعت اتمام کنسرت برنامه عنوان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

ابوالحسن حیدری ، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در رابطه با لغو کنسرت در شب دوم به دستور دادستان بجنورد گفته است، با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در دو روز و هرروز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا، اجرای اول با تاخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجراهای روز اول با تاخیر چهل دقیقه ای همراه شود .

,

حیدری  اضافه کرده است، در روز دوم نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح کرد که  مجموعه اقدامات و پیش بینی های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انظباط  و رعایت شئونات اسلامی تشریح شد، جلسه ای نیز برای حل مشکل  در فرمانداری تشکیل شد، اما علی رغم همه تلاش ها و پیگیری ها اجرای سوم که آخرین اجرای برنامه بود با دستور دادستان لغو شد.

,

به گزارش عصر اترک، انتشار تصاویری از حواشی این کنسرت در فضای مجازی استان با واکنش هایی از سوی کاربران مواجه بوده است و برخی نیز از اقدام دادستان بجنورد مبنی بر لغو اجرا در شب دوم حمایت کردند.

,

گفته می‌شود بیش از ۷۰ درصد از بلیت‌های این کنسرت در خارج از استان خراسان شمالی فروخته شده و بسیاری از شرکت کنندگان در این کنسرت از سایر استان ها بوده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه