اخبار داغ

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی اعلام کرد:

وجود ۹۰۰ کلاس درس تخریبی در خراسان شمالی

وجود ۹۰۰ کلاس درس تخریبی در خراسان شمالی
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس با بیان اینکه همچنان 13 درصد از مدارس خراسان شمالی تخریبی هستندف گفت: 900 کلاس درس تخریبی در استان وجود دارد که از این تعداد 67 کلاس درس سنگی و 189 کلاس کانکسی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، امین فلاح مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سال گذشته تمامی مدارس خشت و گلی خراسان شمالی برچیده شدند و در حال حاضر 170 مدرسه در خراسان شمالی با یک هزار کلاس درس دو نوبته در حال ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،, عصراترک, امین فلاح مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما, اظهار کرد: سال گذشته تمامی مدارس خشت و گلی خراسان شمالی برچیده شدند و در حال حاضر 170 مدرسه در خراسان شمالی با یک هزار کلاس درس دو نوبته در حال ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان هستند.,

فلاح با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی خراسان شمالی از 4.7 مترمربع در سال گذشته به 5.06 مترمربع به ازای هر دانش آموز افزایش پیدا کرده است، گفت: همچنین جهت رسیدن به متوسط سرانه فضای آموزشی کشوری نیاز به احداث 23 هزار مترمربع فضای آموزشی جدید در استان داریم.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی در سال 85 مجموع تعهدات خیرین حدود سه میلیارد ریال بوده، این در حالی است که در سه سال اخیر تعهدات خیرین سالانه بالغ بر 110 میلیارد ریال رسیده است.

,

وی ادامه داد: 70 درصد از 39 پروژه ای که در مهرماه سال 97 با 163 کلاس درسی افتتاح شد و به بهره برداری رسید، با مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده است.

,

فلاح اضافه کرد: همچنین در سال گذشته اعتبارات ابلاغی به نوسازی مدارس از منابع استانی و ملی 570 میلیارد ریال بود که 470 میلیارد ریال آن تخصیص داده شد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه