اخبار داغ

معاون اول رئیس جمهور:

امارات و عربستان نمی توانند امنیت منطقه را حفظ کنند/ هیچ کس نمی تواند با زبان زور با ملت ایران سخن بگوید

امارات و عربستان نمی توانند امنیت منطقه را حفظ کنند/ هیچ کس نمی تواند با زبان زور با  ملت ایران سخن بگوید
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز همه می دانند که امارات و عربستان نمی توانند امنیت منطقه را حفظ کنند ما امنیت آنها را تامین می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;اسحاق جهانگیری امروز در جمع مردم اهالی دوتپه شهر قیدار اظهار داشت: مقاومت منطق چهل ساله گذشته نظام اسلامی بوده است و در هشت سال دوران جنگ نیز با مقاومت پیش رفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;, اسحاق جهانگیری امروز در جمع مردم اهالی دوتپه شهر قیدار اظهار داشت: مقاومت منطق چهل ساله گذشته نظام اسلامی بوده است و در هشت سال دوران جنگ نیز با مقاومت پیش رفته ایم.,

وی با بیان اینکه مقاومت بود باعث شد هر روز در شهرها و روزها پیکر مطهر شهدا را تشییع کرده و از سرزمین و کشور خود دفاع کنیم، افزود: با مقاومت توانستیم در از این دوران سربلند بیرون بیایم.

,

این مسئول با اشاره به اینکه نظام اسلامی در چهل سال گذشته تحریم ها آمریکا، اتحادیه اروپا، شورای سازمان ملل را به خود دیده است، افزود: با وجود همه کم و کسری ها و مشکلات روزگار را گذرانده ایم و نشان دادیم می توانیم با مقاومت پا برجا بوده  در تاریخ ماندگارشویم.

,

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز دشمن جور دیگری خود را نشان داده و ایده و فکر به خرج داد تا با ما توافق کند، آنطرف قرارداد شش کشور قدرتمند دنیا بودند و ما به همه تعهدات توافق ماندیم.

,

جهانگیری با اشاره به اینکه تا کنون 14 گزارش از فعالیت های برجامی ایران ارائه شده است که ایران به همه تعهدات خود عمل کرده است،افزود: با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا وی این قرارداد را به ضرر خودشان دانست و از آن خارج شد.

,

وی افزود: این موضوع همانند این است که دو کشاورز زمین کشاورزی را معامله کنند و در حالی که یک طرف به همه تعهدات خود پایبند است، طرف دیگر قبول نداشته باشد.

,

این مسئول تصریح کرد: چون این کشور زور و قدرت دارد، با اعمال تحریم این زورگویی را ادامه می دهد.

,

وی گفت: یک عده کشورهای بزرگ هم می ترسند و حرف آنها را گوش می دهند در حالی از زمانی که به دنیا آمده ایم تا زمان مرگ شعارمان "هیهات من الذله" بوده و مقاومت می کنیم.

,

این مسئول بیان داشت:دشمن با دنبال مذاکره جدید با ایران اسلامی است در حالی که معلوم نیست این قرارداد نیز پابرجا بماند.

,

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه ملت،دولت،مجلس، نیروهای مسلح و نهادها یک حرف دارند که باید کسی که زور گفته و قرارداد را بهم زده است،خسارت را جبران کند.

,

جهانگیری افزود: ما ملت اهل منطق و با اخلاق هستیم و هیچ کس نمی تواند با زبان زور با این ملت سخن بگوید بلکه با راهبرد مقاومت این اوضاع نیز تغییر می کند.

,

وی گفت: راه مبارزه و مقاومت این است که هر چه میتوانیم کالاهای مورد نیاز کشور را بیشتر تولید شده و امنیت غذایی مردم تامین شود تا برای نان دست خود را به کشورهای دیگر دراز نکنیم.

,

این مقام مسئول افزود: ما با تصمیم به موقع با اینکه منابع محدود بود و در دوران تحریم  یک و نیم برابر سال های قبل به روستاها گازرسانی کردیم،امروز وضعیت آسفالت راه های روستایی خوب است و و آب لوله کشی مناسب در اختیار روستاییان است.

,

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کشور وابسته به روستاییان است و روستاییان شریف در مقابل دشمن خارجی با تلاش در مزارع به مسئولان پشتوانه داده اند،افزود: دولت هم پشتیبان مردم بوده و مشکلات را حل خواهد کرد.

,

وی گفت: امروز همه می دانند که امارات و عربستان نمی توانند امنیت منطقه را حفظ کنند ما امنیت آنها را تامین می کنیم مگر داعش را ایجاد نکردند تا به اهداف خود برسند اما بازهم نتوانستند.

,

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: دولت تلاش می کند در بخش معیشت، اشتغال  و بخش های اقتصادی با قوت وارد شده و مشکلات را حل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه