اخبار داغ

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خبر داد؛

وعده وزیر راه برای تعریض جاده بابلسر به بهنمیر

وعده وزیر راه برای تعریض جاده بابلسر به بهنمیر
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از وعده صد در صدی وزیر راه برای تعریض جاده بابلسر به بهنمیر خبر داد و گفت: باتوجه به عدم موافقت فرمانده پادگان همچنان برای این موضوع ممانعت وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به وضعیت تعریض جاده بابلسر به بهنمیر اظهار کرد: باتوجه به مصوباتی که از گذشته نسبت به این موضوع وجود داشت جلسات مختلفی برای این امر با مسئولان نظامی و کشوری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان پدآفند بر این موضوع تاکید دارند که درصورت اهدای زمین برای تعریض جاده یک زمین دیگر باید به آن‌ها واگذار شود که برای این موضوع هم جلساتی در سطح استاندار مازندران برگزار شد اما به دلیل عدم قبول مسئولان پدآفند نسبت به زمین های پیشنهادی همچنان مشکلاتی وجود دارد.

نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات اولیه مانند ایجاد دیواره‌ها باتوجه به زمین‌های موجود کشیده شد، دیواره‌های پیش ساخته و بتن‌های پایه‌ها آماده و داخل پادگان قرار داده شده که باتوجه به عدم موافقت فرمانده پادگان همچنان برای این موضوع ممانعت وجود دارد.

نانواکناری با بیان اینکه جلسات مختلفی برای این موضوع در سطح وزیر راه برگزار شد گفت: در جلسه‌ای که در دفتر معاون پارلمانی وزیر دفاع برگزار شد با وزیر راه تماسی برقرار و مشکلات مطرح شد که ایشان هم طی تماسی با فرمانده کل ارتش قول مساعدی برای همکاری گرفتند.

وی افزود: قرار شد با مساعدتی که از سوی معاونت عمرانی استانداری صورت می‌گیرد، شهرداری بابلسر نسبت به ساخت درب دژبانی پادگان اقدام کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از قول صد در صدی وزیر راه و شهرسازی برای عملیاتی کردن این موضوع خبر داد و یادآور شد: نمایندگان مامور به پیگیری موارد و مشکلات هستند و قول‌هایی که مسئولان اجرایی می‌دهند را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه