اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

راه‎اندازی خانه‌های جوان در 3 شهرستان استان زنجان تا پایان امسال

راه‎اندازی خانه‌های جوان در 3 شهرستان استان زنجان تا پایان امسال
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان راه اندازی خانه‌های جوان در 3 شهرستان استان زنجان تا پایان امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با جوانان استان زنجان که با حضور معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، به تعداد سمن‎های استان اشاره و اظهار کرد: 85 مجوز سازمان‎های مردم نهاد در استان صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از این تعداد 18 مجوز را در سال 97 صادر کردیم، ابراز کرد: صدور مجوز 50 سمن در دست اقدام است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 77 درصد مجوزهای صادر شده در شهرستان زنجان بوه است، خاطرنشان کرد: سال گذشته اعتبار تخصیص داده شده برای سمن‎ها سه میلیارد و 10 میلیون ریال بود.

,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 1755 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان زنجان برای جوانان بود، عنوان کرد: 256 کارگاه آموزشی ازدواج نیز در سطح استان زنجان برگزار شد.

,

 خلیلی با اشاره به راه اندازی سه خانه جوان در نیمه دوم سال گذشته ادامه داد: تاکنون پنج خانه جوان در سطح استان فعال است که امسال با راه اندازی خانه‌های جوان ابهر، ایجرود و سلطانیه این آمار به هشت مورد می‌رسد.

,

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی با موضوع برنامه‌های شتاب‌دهنده کسب و کار گفت: در این راستا دو رویداد کارآفرینی با عناوین برنا و فضای مجازی برگذار شده است.‏

,

احسان باکری مشاور معاون اول رئیس جمهور نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیتها اظهار کرد: متاسفانه تصور ما از کار این است که حقوق بگیر شویم اما ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد.

,

وی با بیان اینکه جوانان باید پیگیر کارهای خود باشند، ابراز کرد: شرایط ایده آل نیست اما ابزارهای وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد به شرط اینکه جوانان بخواهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه