اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

آموزش‌وپرورش جای بازی‌های سیاسی نیست/ همه باید برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند

آموزش‌وپرورش جای بازی‌های سیاسی نیست/ همه باید برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش جای بازی‌های سیاسی و جناح‌بازی‌های حزبی نیست گفت: سیاسی‌کاری و باندبازی در کشور معنا ندرد چراکه سیاسی‌کاری آفت جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه هم‌اندیشی برگزاری اجلاسیه یک هزار و ۲۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان مرکزی گفت: یکی از درس‌های بزرگ امام(ره) و انقلاب که به ملت ایران داده‌شده درس بزرگ جهاد، ایثار و شهادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی فرهنگ ایثار و شهادت را از اساسی‌ترین پایه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب موانع بسیاری برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت وجود داشت که دشمن برای فراموشی آن تلاش‌های زیادی انجام می‌داد.

,

وی با تأکید بر اینکه امام(ره) و رهبری پرچم‌دار فرهنگ جهاد و شهادت هستند ادامه داد: تلاش‌های زیادی برای طنین‌انداز شدن این فرهنگ در جامعه انجام‌شده است.

,

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با جهاد فی سبیل الله اسلام را احیاء کردند گفت: خلأ فرهنگ جهاد و شهادت در قبل از انقلاب بسیار احساس می‌شد و حضرت امام این خلأ را جبران کردند.

,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه نقش امام و دوران دفاع مقدس خیلی مهم است گفت: استان مرکزی به‌عنوان زادگاه امام باید نقش ایشان در مدیریت دفاع مقدس را به‌خوبی برجسته‌سازی کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد، شهادت و امربه‌معروف و نهی از منکر از واجبات دین است که همواره باید در جامعه برقرار باشد اظهار کرد: همه باید تلاش کنند که این فرهنگ‌های غنی در کشور تقویت شوند.

,

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر در چارچوب ولایت است و امروز و صدها سال دیگر به فرهنگ غنی شهادت و ایثار نیاز داریم تا بتوانیم زمینه حکومت دینی منجی عالم بشریت را فراهم کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه نقش و رسالت آموزش‌وپرورش در تربیت جوانان بسیار مهم است افزود: انتظار این است که آموزش‌وپرورش جوهره خود را اسلامی و انقلابی بداند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه برخی از مشکلات موجود به کم‌کاری‌های آموزش‌وپرورش برمی‌گردد افزود: باید تلاش کنیم که با حضور معلمان و نیروهای دلسوز انقلابی ضعف‌های تربیتی را جبران کنیم.

,

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: تحول در نظام آموزش‌وپرورش باید موردتوجه باشد یک چاره‌اندیشی در بحث مشکلات انجام شود.

,

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه توقعات باید در راستای شرایط و نیازهای کشور باشد ادامه داد: چراکه ما در شرایط جنگی با دشمنان هستیم و باید واقعیت‌های جامعه را در نظر بگیریم.

,

وی گفت: اگر می‌خواهیم از رهبری و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم باید باقدرت مقاومت و ایستادگی کنیم و در برابر نقشه‌های دشمنان هوشمندانه عمل کنیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش جای بازی‌های سیاسی و جناح‌بازی‌های حزبی نیست گفت: سیاسی‌کاری و باندبازی در کشور معنا ندارد چراکه سیاسی‌کاری آفت جامعه است.

,

امام‌جمعه اراک پیوند معنوی مدرسه با خانواده را رکن اساسی در جامعه مطرح کرد و افزود: اگر خانواده آسیب ببیند همه ضرر خواهیم کرد چراکه غفلت از خانواده آسیب‌پذیری را چند برابر خواهد کرد.

,

دری نجف‌آبادی وحدت و پیروی از فرامین رهبری باید اساس کار همه باشد اظهار کرد: اگر وحدت آسیب ببیند و نسبت به ولایت‌پذیری غافل باشیم دشمن سوءاستفاده خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه