اخبار داغ

خداحافظی سومین کاپیتان با استقلالی‌ها

خداحافظی سومین کاپیتان با استقلالی‌ها
کاپیتان استقلال از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا جدایی خود را تایید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان منتظری، کاپیتان استقلال که چندی پیش در صفحه شخصی خودش از جریاناتی در باشگاه گلایه کرده و از احتمال جدایی خود از این تیم خبر داده بود، امروز در صحبت‌هایی از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا به نوعی جدایی خود از این تیم را تایید کرده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
منتظری که تمایل داشت در استقلال بماند به خاطر اینکه هیچ تماسی در روزهای اخیر با او برای تمدید قراردادش گرفته نشد از مسئولان باشگاه ناراحت شده و حالا تصمیم دارد به سایر پیشنهاداتش پاسخ مثبت دهد.
,
 
,
وی در صحبت‌هایی اعلام کرده که زمانی که ۲۳ سال بیشتر نداشت به قصد بازارگرمی با استقلال وارد مذاکره شد ولی رفتار محترمانه فتح‌الله‌زاده و ناصر حجازی با او باعث شد تمایل به بستن قرارداد پیدا کند و قید پیشنهادات بالاتر از سایپا و سپاهان را بزند.
,
 
,
منتظری همچنین مدعی شده که امیرحسین فتحی به او اعلام کرده قصد حفظ روزبه چشمی در این تیم را ندارند.
,
 
,
وی در مورد رسانه‌ای شدن اخبار داخلی تیم هم گفته که برخلاف تیم ملی در استقلال اخبار خیلی راحت به بیرون درز پیدا می‌کرده و در یک جمع ۵ نفره درگیری با شفر رسانه‌ای شده است. به نظر می‌رسد مخاطب این صحبت‌های منتظری، علی خطیر، معاون باشگاه استقلال باشد.
,
 
,
مدافع استقلال در بخشی دیگر گفته که قصد داشت بعد از جام ملت‌های آسیا خداحافظی کند ولی این تصمیم را به دلیل دعوت دوباره به تیم ملی توسط ویلموتس به تاخیر انداخته و اکنون در حالیکه با تیمی مذاکره نکرده قصد دارد ۲ سال پایانی فوتبالش را در محیطی به دور از حاشیه پشت سر بگذارد.
,
 
,
با این تفاسیر به نظر می‌رسد بعد از رحمتی و حیدری، سومین کاپیتان آبی‌ها هم از این تیم جدا خواهد شد.
,
 
,
منبع: ایلنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه