اخبار داغ

بازدید دولتی‎ها از پروژه‎های قابل افتتاح شهرداری شیراز در هفته دولت

بازدید دولتی‎ها از پروژه‎های قابل افتتاح شهرداری شیراز در هفته دولت
استاندار فارس، فرماندار و شهردار شیراز از پروژه های در حال انجام شهرداری شیراز بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، استاندار فارس، فرماندار و شهردار شیراز از پروژه‎های در حال انجام شهرداری شیراز بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
سینما جوان واقع در میدان کوزه‎گری، تقاطع غیرهمسطح باهنر کمربندی، فرهنگسرای فرزانگان واقع در شهرک فرزانگان (منطقه 9)، تقاطع غیرهمسطح مهدیه_امیرکبیر، تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی و مجتمع آموزشی شهروند واقع در کوچه 32 فرهنگ شهر پروژه هایی هستند که از آنها بازدید شد.
,
 
,
طول مسیر سه هزار و 650 متر، ضخامت عرشه 2/2 سانتی متر، طول عرشه و رمپ سه هزار و 50 متر مشخصات فنی تقاطع غیرهمسطح باهنرکمربندی و نوع سازه نیز شفت، ستون، سرستون، تیرپیش ساخته و عرشه (دال بتنی) است.
,
 
,
این پروژه در حال حاضر دارای 35/26 درصد پیشرفت فیزیکی و 32/89 درصد پیشرفت ریالی دارد و افزایش ضریب ایمنی تردد و کاهش زمان سفر در تقاطع، تسهیل در رفت و آمد (افزایش روانی ترافیک) از بلوار باهنر جنوبی به شهرک فرهنگیان و برعکس، کاهش ترافیک ورودی و خروجی شهرک فرهنگیان و باهنرجنوبی و حذف دوربرگردان های کمربندی در این محدوده اهداف این پروژه هستند.
,
 
,
فرهنگسرای فرزانگان واقع در شهرک فرزانگان (منطقه 9) با مساحت 4 هزار و 200 مترمربع، دارای سه طبقه و اسکلت فلزی مشخصات فنی این پروژه هستند.
,
 
,
پروژه مذکور 85 درصد پیشرفت فیزیکی و 70 درصد پیشرفت ریالی دارد و بالابردن سرانه فرهنگی در سطح منطقه ایجاد نشاط و سرگرمی و ارائه خدمات تجاری در سطح منطقه هدف این پروژه است.
,
 
,
مساحت عرشه روگذر 6 هزار و 400 متر مربع، مساحت عرشه همسطح هزار و 365 مترمربع و طول ابتدا تا انتهای رامپ زیرگذر 400 متر مربع مشخصات فنی تقاطع مهدیه_امیرکبیر است.
,
 
,
این پروژه 31/30 درصد پیشرفت فیزیکی و 23/10 درصد پیشرفت ریالی است تقاطع است.
,
 
,
تکمیل رینگ پیرامونی شهر و ایجاد نوار سبز حاشیه ای در اطراف تقاطع برای ممانعت از شکل گیری کاربری های ترافیک‌زا، ایجاد مسیر دسترسی ایمن شهروندان به پارک چنار راهدار و تامنی 12 جهت حرکت های اصلی در این تقاطع و ساماندهی ورودی و خروج اتوبوس های ترمینال امیرکبیر اهداف این پروژه هستند.
,
 
,
طول مسیر هزار و 445 متر، طول عرشه و رمپ‌ها 669 متر و ارتفاع روگذر 5/5 متر مشخصات فنی تقاطع غیرهمسطح رودکی است؛ این پروژه 63/91 درصد پیشرفت فیزیکی و 61/62 درصد پیشرفت ریالی داشته است.
,
 
,
افزایش ضریب ایمنی تردد و کاهش زمان سفر در تقاطع، افزایش روانی ترافیک در کمربندی و بلوار ایمان جنوبی و افزایش ظرفیت تردد و احداث دسترسی مناسب و بلوار مهدیه اهداف اجرای این پروژه هستند.
,
 
,
پروژه مجتمع آموزشی شهرداری با مساحت چهار هزار مترمربع، 4 طبقه و اسکلت بتنی هم اکنون در حال اجرا است؛ این پروژه دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی و 27 درصد پیشرفت ریالی است.
,
 
,
بالا بردن سرانه_آموزشی در سطح ارتقا رفاه پرسنل محترم شهرداری درخصوص آموزش فرزندان هدف این پروژه است.
,

به گزارش شیرازه، این پروژه ها در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

, شیرازه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه