اخبار داغ

کشف 879 کارتن پودر تقلبی در شیراز؛

اختلاط پودر شوینده با نمک در یکی از انبارهای شیراز

اختلاط پودر شوینده با نمک در یکی از انبارهای شیراز
مدیر کل بازرسی و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی فارس گفت: روز گذشته بیش از 870 تن کارتن پودر شوینده تقلبی قبل از مرحله توزیع، کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، خبری مبنی بر کشف 879 کارتن پودر شوینده تقلبی در شیراز به دست ما رسید که موضوع را از بازرسی و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی استان فارس پیگیری کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
مدیر کل بازرسی و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه روز گذشته 879 تن کارتن پودر شوینده تقلبی قبل از مرحله توزیع، کشف و ضبط شد، گفت: تقلبی بودن پودرها توسط کارشناس کارخانه به تائید رسیده است.
, شیرازه,
 
,
سعید عرب اظهار داشت: در روز گذشته گزارشاتی درخصوص تهیه و عرضه پودر تقلبی به دست ما رسیده بود که برای اطمنیان از این موضوع اقدام به گشت از یک انبار پودر شوینده با عنوان خرید صوری از این کارخانه کردیم که نهایتا 879 کارتن پودر شوینده کشف و ضبط شد.
,
 
,
وی افزود: انبار مذکور پلمپ و فرد سودجو نیز بازداشت و حویل مراجع قضایی شده است.
,
 
,
مدیر کل بازرسی و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه این پودرها با نمک مخلوط می شده است، اذعان داشت: قوطی پودرهای حاوی نمک، سنگین‎تر از پاکت های معمولی و سالم بودند و بوی پودر کمتر از زمان طبیعی به مشام می رسید.
,

عرب در انتها ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه هاى نظارتى و اداره کل تعزیرات حکومتى در راستاى برخورد قاطع در کوتاه‎ترین زمان با متخلفین قانون نظام صنفى، از عموم مردم خواست تا هر گونه شکایت و گزارش خود را به صورت حضوری و تلفنی (به شماره ٣٢٣٤٠٠٠٠) مدیریت بازرسى و نظارت اصناف استان اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه