اخبار داغ

استاندار زنجان:

مردم شهرستان خدابنده در حوزه اقتصاد مقاومتی گام‎های خوبی برداشتند

مردم شهرستان خدابنده در حوزه اقتصاد مقاومتی گام‎های خوبی برداشتند
استاندار زنجان با اشاره به فعالیت مردم خدابنده در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: مردم سخت کوش شهرستان خدابنده در حوزه مختلف در زمینه اقتصاد مقاومتی گامهای بسیار موثری را برداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی در دیدار مردمی معاون اول رئیس‌جمهور با مردم دوتپه سفلی، خدابنده با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده و روستای دو تپه مملو از ارزش است اظهار کرد: این شهرستان ویژگیهای خاصی در زمینه های مختلفی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه این شهرستان مردان و زنان سلحشوری دارد که در حوزه اقتصاد مقاومتی گام برمیدارند عنوان کرد: مردمان این شهرستان سخت‎کوش و تلاشگر هستند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم روستای دو تپه علاوه براینکه به شغل کشاورزی، دامداری و زنبورداری مشغول هستند در سایر حوزه ها مانند نجاری فعالیت دارند که نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی است.

,

حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در حوزه کشاورزی در سطح استان زنجان انجام شده است عنوان کرد: بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد دارای اهمیت خاصی بوده در این دولت به بخش توجه خاصی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه 18 درصد اشتغال کشور در حوزه کشاورزی است افزود: 26 درصد تولید ناخالصی استان زنجان مربوط به حوزه کشاورزی بوده در حالی است که این میزان در سطح کشور 12درصد است.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی در سطح استان زنجان ابراز کرد: اقدامات خوبی در سطح استان در حوزه کشاورزی انجام شده و در این راستا ظرفیت مکانیزاسیون کشاورزی از 1.3 به 1.98 افزایش یافته است.

,

جعفری به طرح توسعه تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین اشاره و بیان کرد: در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و در حال حاضر میانگین تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین 25 درصد بوده که این میزان در استان زنجان بیشتر از این میزان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه