اخبار داغ

بازدید سرزده فرماندار از دانشگاه پیام نور لنده صورت گرفت:

دانشجو نبایددغدغه جا و مکان داشته باشد/دهقان: کاهش جرائم با ورود دانشگاه به شهرستان لنده+تصاویر

دانشجو نبایددغدغه جا و مکان داشته باشد/دهقان: کاهش جرائم با ورود دانشگاه به شهرستان لنده+تصاویر
در ادامه بازدید های سرزده فرماندار شهرستان لنده از ادارات امروز با حضور سرزده در دانشگاه پیام نور ضمن بازدید از مکان برگزاری امتحانات دانشجویان از فضای این دانشگاه بازدیدکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  در ادامه بازدهای سرزده فرماندار جدید شهرستان لنده از ادارات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان امروز صبح وی با حضور در دانشگاه پیام نور از روند برگزاری آزمون ها و فضای فیزیکی این دانشگاه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

سید خدادوست موسوی پس از حضور در جلسه آزمون دانشجویان با حضور در دفتر مدیریت دانشگاه ،آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور لنده را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: دانشگاه یکی از مهمترین و اساسی ترین محورهای توسعه در جامعه است که باید بسترها و زیرساخت های توسعه کمی و کیفی آن حفظ شود.

,

وی افزود: تربیت انسان های نخبه و توانمند در حوزه های مختلف در دانشگاه  می تواند به پرورش استعدادها و انتصاب افراد شایسنه در جایگاه های مختلف کمک کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف است.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: دانشجو قبل از اینکه دغدغه جا و مکان دانشگاه را داشته باشد باید احساس کند در یک فضای دانشگاه با خاطری آسوده در حال کسب مراتب علمی برای خدمت به آینده است.

,

وی تاکیدکرد: دانشگاه پیام نور باید در خصوص رسیدگی به وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور باتوجه به این همه میزان شهریه دریافتی از دانشجویان بخشی از این درآمدها را در خصوص تکمی و راه اندازی ساختمان دانشگاه پیام نور هزینه نمایند.

,

, ,

در ادامه نیز حمید دهقان با اشاره به مشکلات دانشگاه و چالش ها و فرصت های فرارو گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان لنده یکی از بهترین مراکزی است که برابر آمارها بیشترین سهم را در کاهش میزان جرائم و ارتقای سطح شاخص های فرهنگی به ویژه توجه نسل جوان به دانشگاه را داشته است.

,

 

,

وی افزود: حضور 95درصدی جوانان بومی شهرستان در دانشگاه پیام نور لنده یک فرصت طلایی برای ارتقای سطح کمی و کیفی علم اندوزی در این شهرستان است.

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: مهمترین دغدغه دانشجویان ما بحث تکمیل ساختمان اداری و فضای اموزشی دانشگاه است که نیازمند حمایت ویژه مسئولان است.

,

 

,

دهقان اظهارکرد: رشد قابل توجه بارعلمی و ارتقای شاخص های علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده را می توان در همین استخدامی ها در بانک ها و ادارات استان به عینه مشاهده کرد.

,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه