اخبار داغ

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان غربی: ت

تیم‌های فنی قرارگاه زیستی و سایبری در آذربایجان‌غربی تشکیل شده است

تیم‌های فنی قرارگاه زیستی و سایبری در آذربایجان‌غربی تشکیل شده است
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان غربی گفت: تیم های فنی قرارگاه زیستی و سایبری در سطح استان تشکیل شده است که امورات و مسائل مربوطه را رصد و اقدامات لازمه را انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آراز سسی، قدرت حبیب زاده در اولین جلسه پدافند غیر عامل در سال ۹۸ که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در شرایط کنونی گفت: پدافند غیر عامل در واقع دفاع غیر مسلحانه با هدف حفظ جان انسان ها و تجهیزات و سرمایه های کشور ها صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی، با اشاره به انواع تهدیدات تصریح کرد: تهدیدات به دو دسته طبیعی و انسان ساخت تقسیم می شود که نوع دوم آن به لحاظ بکار گیری فناوری تفکر و چندلایه بودن آن می تواند آسیب های زیادی وارد کند.
,
 
,
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: تیم های فنی قرارگاه زیستی و سایبری در سطح استان تشکیل شده است که امورات و مسائل مربوطه را رصد و اقدامات لازمه را انجام می دهد.
,
 
,
وی، با اشاره به اهمیت فضای سایبری افزود: فضای سایبر در دنیا به درجه ای رسیده است که به عنوان حوزه ۵ ام نبرد مطرح شده و در کمترین زمان ممکن می تواند به اهداف مورد نظر تاثیر بگذارد.
,
 
,
پدافند غیر عامل، دفاع غیر نظامی به واسطه فکر و اندیشه است
,
 
,
در این جلسه، فرماندار پلدشت نیز  گفت: پدافند غیر عامل در واقع دفاع غیر نظامی از جان، مال، سرمایه و تجهیزات است که به واسطه فکر و اندیشه صورت می گیرد.
,
 
,
مهران صفری، افزود: پدافند غیرعامل عرصه گسترده ای است و اگر بتوانیم اقدامات را بصورت استاندارد و درست انجام دهیم می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه