اخبار داغ

گزارش تصویری؛

سد شاه قاسم یاسوج مکانی دل انگیز برای دوست داران طبیعت +تصاویر

سد شاه قاسم یاسوج مکانی دل انگیز برای دوست داران طبیعت +تصاویر
این سد که در 5 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است از جاذبه های گردشگری پایتخت طبیعت نیز به شمار می رود، این روزهای سد شاه قاسم پذیرای علاقه مندانی است که دوست دارند یک روز دل انگیز در کنار خانواده را تجربه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس سد شاه قاسم یکی از سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که   در پنج کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد. این سد از نوع خاکی است و سرریز آن از نوع نیلوفری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, سد شاه قاسم یکی از سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که   در پنج کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد. این سد از نوع خاکی است و سرریز آن از نوع نیلوفری است., سد شاه قاسم یکی از سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که   در پنج کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد. این سد از نوع خاکی است و سرریز آن از نوع نیلوفری است.,

سد شاه قاسم در سال‌های اخیر به دلیل کم بارشی و خشکسالی‌های پی درپی خشک شده بود ولی به دلیل بارش‌های فراوان در اوایل بهار امسال مخزن این سد لبریز شده است.

, سد شاه قاسم در سال‌های اخیر به دلیل کم بارشی و خشکسالی‌های پی درپی خشک شده بود ولی به دلیل بارش‌های فراوان در اوایل بهار امسال مخزن این سد لبریز شده است.,

سدشاه قاسم یاسوج با حجم مخزن 12 میلیون متر مکعب با هدف آبیاری 1500 هکتار از اراضی اطراف سد، ذخیره آب‌های سطحی و توسعه ظرفیت گردشگری احداث شده است.

,

در آخرین روز های بهار سد شاه قاسم پذیرای علاقه مندانی است که دوست دارند یک روز آرامش بخش به دور از هیاهوی شهر را تجربه کنند.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه