اخبار داغ

اصفهان نگین انگشتری ظرفیت های گردشگری کشور است

اصفهان نگین انگشتری ظرفیت های گردشگری کشور است
استاندار اصفهان گفت: چند استان بیشتر نداریم که ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری دارند که نگین انگشتری همه آن ها اصفهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صاحب نیوز؛ عباس رضایی عصر امروز در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان بیان کرد: در کل کشور چند استان بیشتر نداریم که ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری دارند که نگین انگشتری همه آن ها اصفهان است و ما به این افتخار می بالیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان ادامه داد: اصفهان هفت اثر تاریخی ثبت شده در یونسکو دارد و رتبه اول کشوری در قسمت های مختلف این عرصه را به خود اختصاص داده است.

,

وی تصریح کرد: همچنین چهار اثر معنوی مهم مانند مراسم قالی‎شویی در مشهد اردهال و مهارت قالی بافی کاشان به ثبت جهانی رسیده است که این ها هم باعث افتخار اصفهان به شمار می رود.

,

مقام ارشد دولت در استان اصفهان خاطر نشان کرد: 1800 اثر باستانی و معماری در این استان ثبت ملی شده است و 125 ثبت هم در زمینه میراث معنوی ناملموس داریم.

,

رضایی تصریح کرد: ثبت ملی 7 اثر طبیعی و ثبت های متعدد مانند 31 موزه دولتی و خصوصی با 23 هزار شیء تاریخی در کارنامه پر افتخار اصفهان می درخشد.

,

وی در تشریح پیشنهادهای خود برای مقوله گردشگری در اصفهان اعلام کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به سیاست گذاری مناسب داریم که باید این را در اصفهان دنبال کنیم.

,

برند سازی جاذبه های تاریخی و فرهنگی، سیاست گذاری مناسب در راستای شناسایی بازارهای هدف جدید، تعامل و هم افزایی در جت انجام امور و سیاست گذاری با همکاری سفارت خانه ها و رایزنهای فرهنگی ایران در کورهای خارجی در راستای معرفی بهتر ایران از سایر پیشنهادهای کاربردی استاندار اصفهان برای حوزه گردشگری بود.

,

به گفته رضایی، آثار فرهنگی اصفهان در غربت خاصی به سر می برند و باید در این رابطه از پتانسیل های جدید استفاده و روش های سنتی برای معرفی میراث فرهنگی کنار گذاشته شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه