اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران عنوان کرد؛

درخواست اشد مجازات برای ضاربان توله خرس در سوادکوه

درخواست اشد مجازات برای ضاربان توله خرس در سوادکوه
مدیرکل محیط زیست استان مازندران خواستار اشد مجازات برای دو فرد خاطی و ضاربان توله خرس در سوادکوه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسینعلی ابراهیمی کارنامی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از خانم شبنم فتاحی بانوی سوادکوهی که با اطلاع رسانی و انتشار ویدئو حمله ضرب و شتم توله خرس فعالان و دوست داران محیط زیست را آگاه کرد، حمله به توله خرس زخمی را موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و قدردانی از بانوی حامی توله خرس زخمی را اتفاقی خوب برشمرد و افزود: با انتشار این کلیپ بسیاری از افرادی که قصد تخلف داشتند درس گرفتند و همدردی سراسر مردم بیانگر هوشیاری مردم نسبت به محیط زیست بوده است؛ این خانم نخواست تا حیوان از بین برود و بسیاری از افراد نیز با دیدن فیلم همراه او شدند و خانم فتاحی که خود بومی همین منطقه هستند، نمونه‌ای از تحقق 80 میلیون محیط بان هستند.

وی با بیان اینکه در آموزه دینی و ملی ما آزار حیوانات شایسته نیست و قوانین مترقی در این زمینه در کشور وجود دارد، خواستار اشد مجازات برای دو فرد خاطی شد و افزود: عدهای می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و حاکمیت را ناکارآمد جلوه دهند اما ما به آنها باج نمی‌دهیم و از آرمان‌ها دفاع می‌کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با بیان اینکه این دو نفر ضارب خرس، نماینده مردم سوادکوه و مازندران نیستند، خاطرنشان کرد: ما افرادی در شهرستان سوادکوه داشته‌ایم که خواهان ایجاد منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع در شهرستان بوده‌اند، امری که در کمتر جایی مشاهده می‌کنیم.

در ادامه این مراسم، حسین منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران نیز با بیان اینکه هر انسان منصفی از دیدن کلیپ حمله به توله خرس ناراحت شد، افزود: گفتار خانم شبنم فتاحی مصداق واقعی نهی از منکر در حوزه محیط زیست بوده است و از ایشان و تمام کسانی که در این اتفاق دست به دست هم دادند تا از محیط‌زیست حمایت کنند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با یک اقدام ناآگاهانه توسط دو فرد، فرهنگ یک منطقه زیر سوال نخواهد رفت، ابراز امیدواری کرد تا مردم سوادکوه به دلیل موقعیت خاص منطقه که در مواجهه جنگل و حیوانات وحشی هستند بتوانند این سرمایه را حفظ کنند و یکی از وظایف پدافند غیرعامل حفظ همین سرمایه طبیعی است.

به گزارش بلاغ، در این مراسم از خانم شبنم فتاحی و دیگر همراهان ایشان که در آن روز از توله خرس فیلم گرفته و نخواستند به او آسیب برسد، توسط مسئولان تجلیل شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه