اخبار داغ

آن چه در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان استان گذشت

تاکید کلانتری در برخورد با مدیران کم‎کار/صحبت‎های انتخاباتی استاندار و درخواست از نیروی انتظامی

تاکید کلانتری در برخورد با مدیران کم‎کار/صحبت‎های انتخاباتی استاندار و درخواست از نیروی انتظامی
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با امام‎جمعه یاسوج و فرمانده نیروی انتظامی و همچنین خانواده شهیدان حسن‎زاده و قدمی در یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سیاسی، معاون اقتصادی و تعدادی از مدیران کل ستادی با حضور در محل دفتر حجت‎الاسلام سید علی‎اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج با وی دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست عنوان کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم این استان نصیبم شد و امیدوارم با هم اندیشی و همدلی بتوانیم در راستای توسعه استان گام برداریم.

,

 

,

, ,

 

,

کلانتری بیان کرد: هرگونه کم فروشی در خدمت به مردم ظلم است و به طور قطع با مدیران کم کار برخورد می شود.

,

وی با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان در استان، گفت: این مردم شایسته این محرومیت ها نیستند و با تمام وجود و اعتماد به مجموعه همکاران تلاش می کنیم که مشکلات برطرف شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه با آداب و رسوم استان آشنایی دارد، تاکید کرد: تا آخرین نفس برای خدمت به این مردم تلاش می کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان قبل از انقلاب از حداقل امکانات محروم بود، ابراز کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون این استان دارای مراکز آموزش عالی و پیشرفت در بخش های مختلف است.

,

وی بیان کرد: درست است که از عمق محرومیت ها کاسته شده ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد و می طلبد با برنامه ریزی اصولی برای برطرف کردن این مشکلات اقدام شود و بدون شک مردم قدردان خدمتگزاران واقعی هستند.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

,

حسین کلانتری در این نشست گفت: کهگیلویه و بویر احمد با تلاش ماموران ناجا جزو امن ترین استان های کشور است.

,

استاندار با بیان اینکه پست و مقام فرصتی برای خدمت به خلق است، عنوان کرد: بدون شک ماموران نیروهای نظامی و انتظامی به مراتب مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند و می طلبد همچون فرمانده خود همیشه پای کار باشند.

,

کلانتری با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: برای برپایی هرچه بهتر انتخابات هر کدوم از ما وظایفی بر عهده داریم و انتظار می رود نیروی انتظامی ما را در این مسیر و برای مشارکت حداکثری مردم یاری کنند.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تصادف دردناک محور یاسوج_ چرام، بیان کرد: از دور اخبار این حادثه را پیگیری می کردم و این اتفاق واقعا دلم را شکست و آرزوی صبر برای بازماندگان این حادثه را دارم.

,

کلانتری با اشاره به اینکه استان در برخی زیرساخت ها از جمله راه مشکلاتی دارد، تاکید کرد: باید علاوه بر فرهنگ سازی توسط صدا و سیما، آموزش و پرورش، ارشاد، پلیس و سایر نهادهای فرهنگی برای جلوگیری از تصادفات با تمام توان زمینه رفع نقاط حادثه خیز و توسعه راه های استان را ایجاد کرد تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و دردناکی نباشیم.

,

 

,

, ,

 

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با خانواده شهیدان حسن‎زاده و قدمی در یاسوج دیدار کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه