اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان:

وجود ۳۰ مدرسه خشت و گلی در استان کرمان/ 70 درصد این مدارس در مهرماه۹۸ به بهره برداری می رسند

وجود ۳۰ مدرسه خشت و گلی در استان کرمان/ 70 درصد این مدارس در مهرماه۹۸ به بهره برداری می رسند
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: ۳۰مدرسه خشت و گلی در استان کرمان وجود دارد که در ۱۲ منطقه آموزشی استان قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با تعداد مدارس خشت و گلی در استان کرمان اظهار داشت: ۳۰مدرسه خشت و گلی در استان کرمان وجود دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

وی گفت : این مدارس در ۱۲ منطقه آموزشی استان کرمان با ۸۰ کلاس درس و با زیربنای ۶هزار ۴۸۴متر مربع برای یک هزار و ۲۷۳ دانش آموز است.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خاطر نشان کرد: این ۳۰مدرسه از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در قالب برچیدن مدارس خشت و گلی استان کرمان معرفی شده اند .

,

واعظی نژاد عنوان داشت: کار بازسازی این پروژه ها از نیمه دوم سال ۹۷ آغاز شده است و پیش بینی می شود تا مهرماه سال ۹۸ حدود ۷۰ درصد این مدارس جهت بهره برداری تحویل آموزش و پرورش استان شود.

,


وی افزود: مدارس خشت و گلی در شهرستان های ریگان، ارزوئیه، اسفندقه، بافت، بردسیر، بم، رابر، راین، فهرج، کوهبنان، منوجان و نرماشیر قرار دارند.

,
,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به شهرستان هایی که باید بازسازی در آن ها صورت گیرد ، ابراز داشت: در شهرستان ریگان ۳ پروژه و ۹ کلاس درس، ارزوئیه ۱پروژه و ۱ کلاس درس، اسفندقه ۲ پروژه و ۳ کلاس درس، بافت ۵پروژه و ۱۳ کلاس درس،بردسیر ۲ پروژه و ۱۲ کلاس درس، بم ۲ پروژه و ۲ کلاس درس، رابر ۴پروزه و ۹ کلاس درس،راین ۲پروژه و ۲ کلاس درس، فهرج ۳ پروزه و ۴ کلاس درس، کوهبنان ۳ پروژه و ۱۸ کلاس درس، منوجان۱ پروژه و ۱ کلاس درس،نرماشیر ۲ پروژه و ۶ کلاس درس باید مورد بازسازی قرار گیرند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه