اخبار داغ

امام‎جمعه سابق کمالشهر کرج:

بازی‎های سیاسی اصلاح طلبان مانع فراموشی فتنه 88 نمی شود/ فتنه گران با نامه به اوباما آب در آسیاب دشمن ریختند

بازی‎های سیاسی اصلاح طلبان مانع فراموشی فتنه 88 نمی شود/ فتنه گران با نامه به اوباما آب در آسیاب دشمن ریختند
امام جمعه سابق کمال‎شهر گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 آبی بر آتش فتنه بود تا آن را خاموش کند اگر چه در سال 96 مردم خط خود را از فتنه گران جدا کردند و حماسه 9 دی را رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه سابق کمال‎شهر کرج در آستانه 29 خرداد و سالروز سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب پس از فتنه 88 با اشاره به اینکه فتنه هیچگاه به اتمام نمی رسد اما رنگ و لعاب آن تغییر می کند، به خبرنگار تیتریک گفت: همواره هشدارهای ولی جامعه مردم را هدایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام حسین خالق پرست با تاکید بر اینکه فتنه بازخوانی و بعضا به ان پرداخته می شود، افزود: سیستم دولتی و افرادی که روی کار آمده اند واقعه سال 88 را فتنه نمی دانند و آن را یک حادثه یا سوتفاهم تلقی می کنند، همچنین در انتصابات افرادی را انتخاب خواهند کرد که هیچگونه موضعی بر علیه فتنه سال 88 نگرفته باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مسئله مذکور در استانداران و فرمانداران که مسئول سیاسی هستند صدق می کند، اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 آبی بر آتش فتنه بود تا آن را خاموش کند اگر چه در سال 96 مردم خط خود را از فتنه گران جدا کردند و حماسه 9 دی را رقم زدند.
,
 
,
امام جمعه سابق اشتهارد تصریح کرد: هدایت گری امام جامعه مردم را به صحنه می آورد و علی رغم تمام مشکلات و گرفتاری هایی که در زندگی مردم طی سال های اخیر ایجاد شده است اما همچنان ملت پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست با اشاره به اینکه در بزنگاه ها مردم بسیار جلوتر از مسئولین اجرایی کشور حرکت می کنند، گفت: خطبه نورانی و مهم رهبری در سال 88 فراموش نخواهد شد و ایشان همواره یک خط سیر هدایتی را در سخنان خود دارند که مصداق آن نماز عید سعید فطر و سالروز رحلت امام (ره) در سال جاری است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رهبری در مواضع اخیرشان همانند سنوات گذشته، محور مقاومت بودن ایران را بار دیگر به دنیا گوشزد کردند، افزود: حضور مردم در صحنه نشان دهنده فراموش نشدن فتنه در اذهان عمومی است اگر چه برخی بازی های سیاسی توسط احزاب و اصلاح طلبان مشاهده می شود اما اصل فتنه هیچگاه فراموش شدنی نیست. 
,
 
,
امام جمعه سابق اشتهارد اظهار داشت: ایران در هر مقطع تاریخی با فتنه های پیچیده ای که دشمن آن را دنبال کرده و پازل آن توسط داخلی ها تکمیل می شود مواجه است و البته همواره با هشدارهای رهبری آتش فتنه خاموش می شود. 
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست به بزرگترین ضربه وزارت اطلاعات به سیستم جاسوسی سیا در دنیا طی روزهای اخیر اشاره و تصریح کرد: این اتفاق خوشایند نشان می دهد مبارزه همچنان با پیچیدگی های خاصی ادامه داشته و تعطیل بردار نیست. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مردم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند تا در پازل دشمن بازی نکنند، گفت: اینکه عده ای نان ایران را خورده و آب در آسیاب دشمن می ریزند قطعی است اما عده ای به واسطه نادانی در این راه قدم بر می دارند و عده ای نیز عامدانه با دشمن همراه می کنند. 
,
 
,
امام جمعه سابق کمالشهر افزود: فتنه گرانی که به باراک اوباما نامه نوشتند همان افرادی بودند که دشمن آنها را به عنوان "چهره" معرفی کرده و نباید از دشمن داخلی و خارجی انتظار دوستی داشت به ویژه واداده های داخلی که در پازل دشمن بازی می کنند. 
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست اظهار داشت: امروز تمام شیاطین دنیا دست به دست هم داده اند تا مانع اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی موعود (عج) شوند در حالی که 22 بهمن سال گذشته، روز جهانی قدس امسال و دیگر مناسبت ها هر کدام به نوعی یک حماسه 9 دی برای نشان دادن همراهی مردم با جمهوری اسلامی و انزجار از فتنه بودند. 
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز هدایت کشور توسط رهبر معظم انقلاب باعث شده است دشمن به این نتیجه برسد که با وجود ولایت فقیه نمی تواند اهداف خود را علی رغم فشارهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و ... پیش برده و به معنای واقعی ببازد.  
,
 
,
امام جمعه سابق اشتهارد موضع قاطع رهبری در برابر نخست وزیر ژاپن و ترامپ را نیز حماسه خرداد 98 دانست و گفت: مردم ژاپن نیز از سخنان رهبری اظهار غرورکردند در حالیکه ژاپن بدون اجازه آمریکا حتی آب هم نمی خورد. 
,
 
,
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: بیداری ما مانع پیشروی اهداف دشمن خواهد شد و تنها در برهه هایی که از دشمن غافل شده ایم از آنها ضربه خورده ایم.   
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه