اخبار داغ

وقتی زخم گلایه‎ها سرباز می‎کند؛

گلایه شدید شهردار لنده از ادارات خدمات‌رسان+تصاویر

گلایه شدید شهردار لنده از ادارات خدمات‌رسان+تصاویر
گلایه شهرداران از ادارات خدمات رسان به دلیل حجم کنده کاری ها و حفاری های سطح کوچه ها و خیابان ها گویی تمامی ندارند و در هرجلسه و نشستی این زخم کنه سرباز می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس این روزها اعتراض شهروندان به علت وجود چاله چوله‎ها و کنده‎کاری‎های سطح شهرها که توسط ادارات خدمات‎رسان آب، گاز، مخابرات انجام شده چنان بالا رفته که به یک نارضایتی عمومی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این چاله چوله‎ها مهمترین عامل اصلی خرابی خودروها و حتی عامل شکستن دست و پای عابران پیاده در کوچه ها و خیابان ها شده اند.

,

 

,

, ,

 

,

مختار مشهدی زاده شهردار لنده در کمتر جلسه ای نسیت که از دست ادارات خدمات رسان شاکی نباشید چرا که بنا به گفته وی عملکرد شهرداری را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

,

وی افزود: بدون شک مدیر و مجموعه هر اداره ای در طول سال تلاش های زیادی می کند تا به ارائه خدمات متناسب به مردم میزان رضایت مندی شهروندان و مراجعه کنندگان را کسب کند وهیچ مدیری دوست ندارد که در میان افکار عمومی عملکرد ضعیفی داشته باشد و لذا دائما در حال تلاش برای موفقیت است.

, .,

 

,
, ,
 
,

شهردار لنده با گلایه شدید از ادارات خدمات رسان بخ خصوص آب وفاضلاب شهری گفت: بیش از دوسال است که جای جای خیابان ها و کوچه های شهر حفاری و شخم زده شده اند که مهمترین دلیل آن فرسودگی شبکه توزیع آب در سطح شهر است که حتما باید آبفای شهری در خصوص توسعه شبکه قدیمی و مستهلک خود برنامه زمانبدی و آینده نگرانه ای ارائه کند.

,

وی با گلایه از حفاری های مخابرات نیز گفت: شرکت مخابرات به منظور ارائه خدمات به ادارات حفاری های از اداره گاز تا مرکز مخابرات داشته است که پس از چندین مراحعه تذکر و نامه نگاری و بی توجهی این شرکت به پر کردن چاله چوله های حفاری شده و پس از اعتراضات شدید مردمی و مصدوم شدن چندین نفر بازهم شهرداری برای رفع نگرانی مردم راسا اقدام به پرکردن چاله چوله ها با آسفالت اقدام کرده است.

,

مشهدی زاده اظهارکرد: نمی دانم چرا ادارات خدمات رسان به تعهدات خود چندان پای بند نیستند و در هر جلسه ای حتما باید روند اعتراضات ما از انان بالا بگیرد و در نهایت نیز راه به جایی نبرد.

,

شهردار لنده با قدردانی از تلاش های اداره برق گفت: در چند نقطه در شهرک سرآسیاب و سطح شهر چندین پایه برق باعث ایجاد مزاحمت برای عملیات جدول گذاری و آسفالت است که انتظار داریم اداره برق نسبت به جابجایی این پایه های اقدام کند.

, .,

 

,

, ,

 

,

وی در ادامه با گلایه مندی شدید از بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن با ایجاد چهار شهرک در اطراف شهرلنده بدون در نظر گرفتن فضای آموزشی، بهداشتی و فضای سبز و شلختگی شهری هیچ کدام از استاندارهای لازم را برای توسعه شهرک ها رعایت نکرده است.

,

, ,

مشهدی زاده گفت: متاسفانه نظم و ساختار این شهرک ها کاملا برهم ریخته است و امروز که می خواهیم به آنان خدمات رسانی کنیم با انبوهی از مشکلات از جمله تعریض، عقب نشینی، کوچه های باریک و عدم فضاسازی مناسب مواجه شده ایم که کار خدمات رسانی به شهروندان را برای شهرداری و سایر ادارات خدمات رسان سخت کرده است.

,

شهردار لنده گفت: از طرف دیگر بنیاد مسکن پس از واگذاری شهرک ها به شهرداری راسا اقدام به اخدا بهای زمین از مردم و ساکنین این شهرک می کند که انتظار داریم فرمانداری به این مسئله را بررسی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه